شناسهٔ خبر: 32348586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محمدپور: امیدوارم با مدال مزد زحماتمان را بگیریم/ حضور در رینگ آسیا تجربه بزرگی است

نماینده وزن ۵۶کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: تمرینات پر فشاری را در این مدت داشتیم، امیدوارم مزد زحماتمان را با کسب مدال بگیریم.

صاحب‌خبر -

سجاد محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس به تایلند، در پاسخ به این سوال که در آستانه آغاز مسابقات قهرمانی آسیا از نظر آمادگی در چه شرایطی قرار دارید گفت: تمرینات خوبی را از پنجم فروردین ماه تا به امروز پیگیری کرده ام و خدا را شاکرم که شرایط بدنی خوبی دارم. سومین روز از تمریناتمان را پیگیری میکنیم و امروز مراسم قرعه کشی برگزار خواهد شد و حریفانمان را خواهیم شناخت، قرعه بسیار مهم است و امیدوارم که قرعه خوبی در انتظار تیم ملی باشد.‌

وی در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: برای اولین بار است که در وزن ۵۶ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا میکنم، تجربه بسیار بزرگی است، رقابت در رینگ آسیا واقعا دشوار است. حریفانم از جمله قزاق، ازبک و کره شمالی را می‌شناسم و فیلم مبارزات آنها را با کادرفنی آنالیز کرده ایم.

محمد پور در ادامه صحبت های خود در وامنش به این سوال که جام مکران برای آمادگی شما جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چقدر مفید بود، گفت: تجربه خوبی را در جام مکران کسب کردیم، ضمن اینکه شرایط آب و هوایی سیستان و بلوچستان نزدیک به تایلند است و این موضوع باعث شده تا ما با حضور در جام مکران با شرایط آب و هوایی تایلند آشنا شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ما می‌توانستیم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در یک اردوی مشترک حضور داشته باشیم، قطعا این موضوع به سود ما بود و به آمادگی ما خیلی کمک میکرد، در هر صورت با توجه به کمبودها و شرایط سختی که در ورزش کشورمان حاکم است ما تمام تلاشمان را کردیم و تمرینات پرفشاری را سپری کردیم، امیدوارم خدا به ما کمک کند تا با کسب مدال مزد زحماتمان را بگیریم.

انتهای پیام/س

نظر شما