شناسهٔ خبر: 32348493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

هنرمندان می‌توانند آرمان‌های انقلاب اسلامی را تحقق ببخشند

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به ایجاد امید در جامعه داریم، گفت: هنرمندان نقش مهمی در این امر داشته و می‌توانند آرمان‌های انقلاب اسلامی را تحقق ببخشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «محمد شریف اسلامی» رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امشب در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بستر رشد و شکوفایی هنرمندان ما به برکت انقلاب اسلامی فراهم شده است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد  افزود: در هفته هنر انقلاب اسلامی 20 عنوان برنامه برگزار شد و آیین پایانی این هفته هم تجلیل از  هنرمندانی است که سال گذشته در جشنواره‌های ملی و بین المملی مقام‌هایی را کسب کردند.

اسلامی با بیان اینکه توسعه انسان نسبت به سایر مباحث توسعه تقدم دارد، عنوان کرد: ما هر چه قدر هم که زیرساخت‌های عمرانی ایجاد کنیم هیچ اتفاقی در بحث توسعه شکل نمی‌گیرد، مگر اینکه به توسعه انسان بپردازیم.

وی با بیان اینکه توسعه انسان از گذر حوزه هنر و فرهنگ امکان‌پذیر است، گفت: تا زمانی که اماکن فرهنگی، هنری و مذهبی افزایش پیدا نکند توسعه انسان اتفاق نمی‌افتد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری اشاره داشت و بیان کرد: ما در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به ایجاد امید در جامعه داریم زیرا جامعه‌ای که مایوس و ناامید است رشد نمی‌کند و منفعل است.

اسلامی با بیان اینکه هنرمندان می توانند آرمان‌های انقلاب را محقق کنند، گفت: باید مشکلات حوزه فرهنگ را تبدیل به مسأله کرده و حل این مسائل را از مسئولان مطالبه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما