شناسهٔ خبر: 32348486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شفر: هواداران امروز عالی بودند/ باید به بازیکنان شانس دوباره داد/ می‌خواهیم زود به ابوظبی برویم و در زمین خوب تمرین کنیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران  در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار کرد: به هواداران تبریک می‌گویم. روز گذشته هم در نشست خبری از هواداران خواهش کردم تا دقیقه پایانی به تیم کمک کنند و به نتیجه مسابقه توجه نکنند. هواداران امروز عالی بودند و دیدیم که تیم ما در ۱۰ دقیقه آخر خسته شده بود، اما هواداران به ما انرژی دادند. سفر‌های زیادی برای بازی‌های مختلف داشتیم، اما این بازی مهم بود. از حضور هواداران تشکر می‌کنم. کار و روحیه تیمی را دیدیم و همه بازیکنان با همه توان کار کردند.

او در مورد استفاده از اسماعیلی و قائدی در این دیدار گفت: برای اسماعیلی بعد از دربی مشکلی پیش آمد و با او صحبت کردم و او جریمه شد. او سپس با همه وجود برای تیم تلاش کرد. به او گفتم با صد درصد توان تلاش کند و هر زمان خسته شدی، تو را تعویض می‌کنم. قائدی نیز یک اشتباه کرد و به او گفتم تو شانس آخر را داری و در تمرینات روز‌های اخیر او خوب بود و امروز هم گل زد.

شفر درمورد تنبیه بازیکنان خاطی افزود: نباید همیشه یک بازیکن که اشتباه می‌کند را جریمه کرد. ۲ بازیکن بایرن مونیخ در زمین دعوای فیزیکی کردند، اما جریمه نقدی شدند و یکی از آن‌ها در بازی بعدی دو گل زد. باید به بازیکنان شانس دوباره داد و شرایط آن‌ها را درک کرد. این راحت است که من بگویم من رئیس هستم و تو اخراجی، اگر در همه باشگاه‌ها بازیکنان خطا کار اخراج شوند، کسی باقی نمی‌ماند. بازیکن باید اشتباهات را در زمین کم کند و به زمین بیاید.

او در مورد محرومیت نورافکن در بازی بعدی بیان کرد: نورافکن را از دست دادیم اما علی کریمی را داریم، به مدیرعامل گفتم و برای او نامه نوشتم که فرشید باقری باید جریمه می‌شد، اما باید ببینیم چه چیزی برای تیم خوب است. اسماعیلی کاملا آماده نبود، اما همه توان خود را به کار گرفت و سپس تعویض شد. من سال‌ها بازیکن بودم و تجربه زیادی دارم و می‌دانم در ذهن بازیکن چه چیزی می‌گذرد. سرکوب بازیکن راحت است، اما باید به او شانس بدهیم.

او درباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال تصریح کرد: تیم فوتبال الهلال عربستان وضعیت خوبی دارد و ما می‌خواهیم این تیم را شکست دهیم و برای این دیدار می خواهیم زود به ابوظبی برویم و در زمین خوبی تمرین کنیم. جلسات آنالیز بگذاریم و با بازیکنان صحبت کنیم.

شفر درمورد تاثیر بازی‌های فشرده گفت: به دلیل فشردگی، بازیکنان ما خسته بودند و میلاد نیمکت نشین شد و ایسما تعویضی شد و این تیم است که بازی می‌کند.

سرمربی استقلال درباره اسماعیلی بیان کرد: اسماعیلی درد زیادی داشت و با درد برای ما بازی کرد. از او تشکر می‌کنم و شاید او بازی بعدی بیرون باشد و از او تشکر می‌کنم. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. باور کنید که در تیم ما هیچ مشکلی وجود ندارد. در دیدار با سپاهان، هیجان و شادی ما برای روحیه تیمی بود. نمی‌خواهم بیشتر درباره خوشحالی صحبت کنم.

بیشتر بخوانید:

نصیرزاده: اگر استقلال را می‌بردیم به نفع تمام تیم‌های بالای جدول بود

خطیر: از بازی استقلال لذت بردم/ اختلافی با شفر ندارم

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت

انتهای پیام/

صحبت های شفر بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی 

نظر شما