شناسهٔ خبر: 32348451 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

افزايش توليد و توسعه اکتشافات اولويت نخست شرکت گل گهر اعلام شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - مديرعامل شرکت معدني و صنعتي گل گهر گفت : در سال 98که رونق توليد نام گرفته براي تحقق اين مهم و نيز تضمين آينده شرکت اولويت نخست کاري مان را بر افزايش توليد و توسعه اکتشافات گذاشته ايم .

به گزارش دريافتي روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي شرکت معدني صنعتي گل گهر ناصر تقي زاده در جمع صميمي کارکنان و مديران شرکت ضمن قد داني از همراهي انان طي سال گذشته افزود: در اين راستا اميدواريم در اکتشاف ها بتوانيم به ذخاير بيشتري در منطقه گل گهر و ساير نقاط کشور، دست پيدا کنيم.
وي همچنين جهش توليد از 13 به 27 ميليون تن را موفقيتي مهم براي اين شرکت و کارکنان آن دانست و گفت: افزوده شدن 7 تا 8 ميليون تن به ظرفيت فعلي گل گهر تا سال 99،امکان استفاده از ظرفيت 4.5 ميليون تني آهن اسفنجي گل گهر براي بازارهاي داخلي و خارجي از مهمترين برنامه هاي گل گهر است.
وي گفت: احساس وظيفه شرکت گل گهر و کارکنان آن در سالي که به تدبير مقام معظم رهبري به سال رونق توليد نام گرفته است، به مراتب سنگين تر از قبل خواهد بود.
تقي زاده سال جديد را سالي همراه با تلاشي سخت و سرشار از موفقيت براي شرکت گل گهر و کارکنان آن خواند و اظهار داشت : افزايش توليد شرکت، نقش موثري در تحقق فرمايش مقام معظم رهبري در رونق توليد و به تبع آن تاثير در زندگي مردم خواهد داشت؛ وظيفه ماست که براي توسعه و پيشرفت مملکت تلاش کرده و براي کشور ايجاد ثروت کنيم.
وي گفت : با تمامي توان از توليدکنندگان داخلي حمايت کرده و هر کس توانايي ساخت قطعات مورد نياز شرکت هاي منطقه گل گهر را دارد، در زمينه ساخت از ايشان حمايت خواهيم کرد.
مديرعامل شرکت معدني و صنعتي گل گهر افزود: قصد داريم با ساخت شهرک مسکوني 5000 واحدي با اولويت کارکنان کارفرما و پيمانکاران اصلي منطقه گل گهر فاقد مسکن گامي اساسي در جهت تامين مسکن تمامي افراد شاغل در منطقه گل گهر برداريم که برنامه ريزي هاي لازم در اين راستا انجام گرفته است.
وي در خاتمه با اشاره به خدمات خوب انجام گرفته در ستاد بازسازي مناطق سيل زده اهواز توسط استان کرمان به عنوان معين حميديه گفت: ستاد استان کرمان در مناطق سيل زده استان خوزستان به خوبي فعال مي باشد و مايه افتخار است که شرکت گل گهر علاوه بر اهداي کمک نقدي به سيل زدگان، بيشترين حجم کمک ها و اعزام ماشين آلات به اين مناطق را ارسال کرده است.
5054
انتهاي پيام /*

نظر شما