شناسهٔ خبر: 32348444 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آمار فوق العاده ستاره بی چون و چرای استقلال

منبع: وب سایت برنامه نود

در ۷ بازی اخیر استقلال، تمام گل‌های این تیم با ضربه نهایی یا پاس یک ستاره به نتیجه رسیده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، زدن یک گل و ساختن یک گل در اولین بازی با پیراهن استقلال، نشان داد پاتوسی یک بازیکن معمولی نیست. او سه بازی اولش با پیراهن استقلال، ۳ گل زد و ۲ گل ساخت و آماری باورنکردنی داشت. با این حال، اوضاع در هفته‌های اخیر عجیب‌تر هم شده است. در ۷ بازی اخیر استقلال، روی تمام گل‌های تیم رد پای مسقیم پاتوسی دیده می‌شود و فقط او، می‌تواند استقلال را به گل برساند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات خطیر درباره تمدید قرارداد پاتوسی

این هفته پاتوسی با پاسی تماشایی به مهدی قائدی، تک گل استقلال را ساخت. گلی که سه امتیاز، به حساب استقلال واریز کرد و آن‌ها ۲ امتیاز به پرسپولیس صدرنشین نزدیک شدند. هفته پیش هم پاتوسی زننده تک گل استقلال بود. استقلال در بازی با الهلال، دو گل به این تیم زد و به جدول لیگ قهرمانان برگشت. هر دو گل، با ضربات شروع مجدد پاتوسی پایه‌گذاری شدند. در بازی قبلی با العین، پاتوسی پاس تک گل تیم را داده بود. حتی پنالتی که استقلال مقابل نساجی گرفت، در صحنه‌ای رقم خورد که پاتوسی با پاسی دقیق تبریزی را تک به تک کرد.

پاتوسی، تنها در دو بازی از ۷ بازی استقلال نتوانست برای تیمش گل بزند یا با پاس‌هایش، پایه گذار یک گل باشد. دو بازی مقابل پرسپولیس و سایپا، که در روز کم فروغ او دیگر بازیکنان استقلال هم نتوانستند جریان بازی را عوض کنند و این تیم، گلی نزد. فعلاً شفر، مسی تیمش را پیدا کرده و هر وقت کار گره بخورد، به او دل می‌بندد. آمار پاتوسی، نشان می‌دهد او هم در اکثر مواقع مربی تیمش را ناامید نکرده است.

نظر شما