شناسهٔ خبر: 32348390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

تشکیل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی از اهداف جدید مدیریتی در استان است

رزم حسینی با اشاره به این که درعرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی از ظرفیت بانوان استفاده خواهیم کرد،گفت: هم اکنون شبکه‌ای از بانوان کارآفرین،معین اقتصادی بخشی از حاشیه شهر مشهد هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از مشهد،«علیرضا رزم حسینی» امروز(28فروردین) در نشست با بانوان فعال عرصه اقتصادی با اشاره به این که تشکیل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی از اهداف جدید مدیریتی در استانداری خراسان رضوی است؛گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزشی غیردولتی نقش بسیار مهمی در آموزش بانوان دارند و باید از ظرفیت آنان استفاده کرد زیرا بانوان در عرصه‌های مختلف اقتصادی نقش‌آفرین هستند.

 

استاندار خراسان رضوی افزود: درعرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی از ظرفیت بانوان استفاده خواهیم کرد؛ هم اکنون نیز شبکه‌ای از بانوان کارآفرین معین اقتصادی بخشی از حاشیه شهر مشهد هستند،بنابراین معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی باید طرح آن را تدوین کند.

 

«علی رسولیان» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به این که بخشی از توسعه مثلث اقتصادی فرهنگی به بانوان کارآفرین واگذار می‌شود و تفاهم نامه آن به زودی منعقد خواهد شد؛گفت: بانوان فعال در عرصه اقتصادی می‌توانند برای انجام وظایف خود در تفاهم‌نامه‌ها، به معین‌های اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

 

«حسن جعفری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیزبابیان اینکه این باور اشتباه نباید در بانوان باشد که از توان آنان در مقابله با دشمن کمتر استفاده می‌شود؛ افزود:قطعاً بانوان در بین دیگر معین‌های اقتصاد مقاومتی الگویی بی‌بدیل می شوند.

 

نظر شما