شناسهٔ خبر: 32348386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی:

محبوبیت مردمی هیچ قدرت نظامی در دنیا قابل مقایسه با ایران نیست

آیت الله علم الهدی گفت:قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بین مردم محبوبیت عظیمی دارد که هیچ قدرت نظامی این موقعیت و ارزش را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» امروز(28 فروردین) در دیدار باجمعی از فرماندهان و معاونان ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه شمال شرق گفت:جریان نام‌گذاری روز ارتش، جریانی ارزشی برای این نهاد است که از مبدأ ولایت سرچشمه می گیرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این که جرقه ای که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، حرکت ارتش بود؛افزود: ارتش شاهنشاهی، جریان نظامی پا به کار آمریکایی‌ها بود و در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب، ژنرال هایزر فرمانده ناتو در منطقه به ایران آمد، بنا داشت منطقه‌ای از تهران که امام آنجا ساکن بودند را با خاک یکسان کنند اما ارتش مانع اجرای این نقشه شد.

 

امام جمعه مشهد با اشاره به این که بدنه جوان ارتش در آن روزها، بدنه متدین و معتقدی بودند که امروز به‌درستی از آن ها در تحلیل ها یاد نمی شود گفت: نباید ارتش را بعد از 29 فروردین 58 حساب ‌کنیم، این‌طور نیست بگوییم ارتشی ها جلاد و خونریز بوده اند که بعد از این تاریخ درست‌شده اند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این که در سیل اخیر نیز شاهد بودیم که فرماندهی ارتش منطقه با تمام قوا وارد عمل شدند و از امکانات منطقه به‌خوبی استفاده کردند گفت:قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بین مردم محبوبیت عظیمی دارد که هیچ قدرت نظامی این موقعیت و ارزش را ندارد.

 

 

نظر شما