شناسهٔ خبر: 32348313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه امام رضا(ع) :

سپاه نماینده تمام جوامع اسلامی است

نظری گفت: سپاه تجلی قدرت مادی و معنوی و نماینده تمام جوامع اسلامی است، هرجا که نیاز باشد سپاه حضور خواهد یافت و از تمامی ارزش ها دفاع خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار« یعقوبعلی نظری» در آیین افتتاح پایگاه بسیج دانشجویی جهان اسلام و تجمع دانشجویان غیر ایرانی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سبب شد تا ما از ملی‌گرایی و خود گرایی به ارزش‌گرایی برسیم.

 

فرمانده سپاه امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی افزود: جبهه مقاومت با حضور جوانان معتقد به اسلام شکل می‌گیرد ، به دلیل ایجاد روز قدس و ارتقای سطح فکری جوامع درباره فلسطین دشمن دست‌بردار نخواهد بود و ما شاهد اجرای ترفند های مختلف آنان در طول این چهل سال بوده ایم.

 

 وی با اشاره به این که تمامی توطئه های دشمنان تاکنون خنثی شده است ادامه داد:سپاه هم در ابتدای انقلاب به دلیل نیاز انقلاب اسلامی به گسترش اندیشه‌های ناب و حفاظت از دستاوردها تشکیل شد.

 

فرمانده سپاه امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی گفت: سپاه تجلی قدرت مادی و معنوی و نماینده تمام جوامع اسلامی است؛ هرجا که نیاز باشد سپاه حضور خواهد یافت و از تمامی ارزش ها دفاع خواهد کرد.

 

سردار نظری افزود: بدیهی است که دنیای غرب و جهان استکبار عصبانی باشند زیرا جبهه مقاومت را جوانان  پویا تشکیل داده اند و امید به خداوند که دشمنان از این عصبانیت خواهند مُرد.

 

وی با بیان این که همه تهدیدها را تبدیل به فرصت خواهیم کرد؛ ادامه داد: امروز ارتباط معنوی ملت ایران با مردم عراق، افغانستان، لبنان، یمن و فلسطین در پرتو تفکرات انقلاب میسر شده است؛ سپاه سینه خود را مقابل دنیای استکبار سپر و از همه دستاوردهای اسلام و انقلاب دفاع خواهد کرد.

 

نظر شما