شناسهٔ خبر: 32348305 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کریمی: هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز هم روی کاغذ شانس قهرمانی داریم و باید امتیازات باقی مانده را جمع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی کریمی پس از برتری یک بر صفر استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: سه امتیاز این بازی بسیار برای ما مهم بود تا بتوانیم همچنان در بالای جدول باشیم که خدا را شکر به هدفمان رسیدیم.
وی افزود: ما برای موفقیت فشار زیادی را متحمل شدیم چرا که بازی ها فشرده است و علاوه بر لیگ باید در آسیا هم به میدان برویم. ما در شرایطی سه امتیاز این بازی را کسب کردیم که بازیکنان با قرص، آمپول، مصدومیت و درد برای استقلال بازی کردند تا استقلال همچنان بالا بماند.
هافبک استقلال خاطرنشان کرد: از هواداران هم باید تشکر کنم که از دقیقه اول مسابقه تا دقیقه 90 ما را حمایت کردند و روحیه دادند. امیدوارم در پایان فصل اتفاق خوبی رخ دهد که این هواداران را خوشحال کند.
کریمی گفت: هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم. از طرفی پرسپولیس امتیاز از دست داد و امکان دارد در ادامه بازهم این اتفاق رخ دهد. البته تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است تا تمام امتیازات را جمع کنیم و در نهایت منتظر لغزش سایر تیم‌ها هستیم.
کریمی درمورد بازی این تیم برابر الهلال هم خاطرنشان کرد: همه تلاشمان را به کار می گیریم تا نتیجه خوبی کسب کنیم. الهلال بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای دارد، حتی نیمکت‌نشینان این تیم هم از ملی‌پوشان تیم ملی عربستان هستند. کارمان بسیار سخت است و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی درمورد ناراحتی هواداران استقلال از شکست برابر پرسپولیس در دربی هم گفت: هواداران حق دارند که از باخت دربی ناراحت باشند البته خودمان هم بسیار از این موضوع ناراحت شدیم اما خداراشکر که پس از آن مسابقه توانستیم خودمان را جمع کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. البته تلاش خواهیم کرد که با وجود خستگی‌هایی که در ساق بازیکنان وجود دارد هواداران را شاد کنیم.
ورزشی**9463**9118**

نظر شما