شناسهٔ خبر: 32348290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

منتظری: بگذارید فقط در مورد استقلال صحبت کنیم

حرف‌های مهم کاپیتان استقلال درباره قائدی، اللهیار و باقری

پژمان منتظری بازیکن باتجربه و ملی پوش استقلال تهران در میکسدزون خبری حرف های مهمی در مورد شرایط این روزهای استقلال و موفقیت این تیم در آینده به زبان آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری کاپیتان و بازیکن با تجربه تیم فوتبال استقلال تهران پس از کسب پیروزی ارزشمند تیمش برابر ماشین سازی که در روز توقف رقیب دیرینه در اصفهان حالا آبی پوشان را بیشتر از گذشته به موفقیت در لیگ هجدهم امیدوار کرده است، حرف هایش را در میکسدزون خبری با اشاره به مشکلات تیم آغاز کرد و گفت: زمان ریکاوری کم داریم و هر چه جلوتر می رویم بازی ها سخت تر می شود. برای فرشید اسماعیلی  اتفاقی در دربی افتاد و خودش هم قبول دارد که اشتباه کرده و الان فقط بازی می کند که اشتباهش را جبران کند. نمی دانید چقدر مسکن استفاده می کند تا بتواند بازی کند، چون به او نیاز داریم.

منتظری در ادامه از فرشید باقری دیگر قربانی دربی 86 نام برد و ادامه داد: از طرفی فرشید باقری یکی دیگر از بازیکنان است که در کنار ما نیست. اشتباه کرد و خودش هم قبول دارد. خودم حتما دوباره با آقای فتحی صحبت می کنم. امیدوارم باشگاه کمک کند که فرشید برگردد کنار ما؛ چون به او  نیاز داریم.

 

قسمت بعدی حرف های با زیکن با تجربه استقلال در مورد ستاره های جوان تیم نظیر قائدی و اللهیار صیادمنش بود. پژمان منتظری با تمجید از عملکرد مهدی قائدی در مقابل ماشین سازی از مدیران استقلال درخواست کرد تا برای حفظ او و دیگر جوانان تیم دست به کار شوند و تاکید کرد: شما دیدید که مهدی قائدی به اشتباهش پی برد و امروز توانستیم ببریم. مهدی استعدادی است که کمتر در فوتبال پیدا می شود. من امروز با مهدی صحبت کردم. مهدی 4 جلسه خوب تمرین کرد و دیدید که در زمین چه کاری کرد. در 15 دقیقه بهترین بازی اش را برای استقلال کرد. بستگی به خودش دارد که چه طور می خواهد برای استقلال کار کند. باشگاه، بازیکنان، مربی و همه این ها باید کمک کنند به مهدی و تمام جوان ها مثل سجاد آقایی، رضا آذری، اللهیار و .. این ها استعدادهایی هستند که کمتر گیر می آیند. این ها جوان هستند و دوست دارند. دور آنها آدم زیاد می آید. ممکن است قائدی از این صحبت ها ناراحت شود ولی نباید تنها زندگی کند. هر چند جدیدا خانواده کنار او هستند و مراقب او هستند. باشگاه می تواند مراقبت کند. هتل بگیرد. غذا آماده است؛ خانواده اش بیایند. این بازیکن ها را از دست بدهیم، باشگاه ضرر می کند. اللهیار نباید خانه داشته باشد. باید در قرارداد او نوشته شود. مثل اللهیار کم گیر می آید ولی باید ببینیم ما چطور این استعدادها را پرورش می دهیم.


وی ادامه داد: فضا طوری است که خیلی زیاد به این ها توجه می شود. 20 ساله هستند؛ من از بازیکنان توقع ندارم و از هواداران توقع دارم. الان هواداران خودشان چوبش را خوردند.مهدی قائدی را یک و نیم سال از دست داریم، چون یکی می گفت قائدی است و یکی می گفت مسی است ولی امروز مهدی قائدی خودش بود و دیدید که چه کاری کرد. همه را خوشحال کرد؛ چه در کار دفاعی و چه در کار هجومی. امیدوارم بتوانیم این استعدادها را نگه داریم و پرورش دهیم.

 

سوال بعدی از پژمان منتظری در مورد هجمه های زیاد هواداران بود که در روحیه بازیکنان استقلال بی تاثیر نبود. منتظری در این مورد گفت: ببینید ما متاسفانه در این چند ساله اولا اول فصل را از دست داده ایم و آخر فصل هم تیممان را از دست می دهیم. طبیعی بود که بعد از باخت در دربی و در بازی ای که می توانستیم برنده باشیم، هواداران ناراحت باشند. می دانید چه اتفاقاتی در جریان بازی افتاد. این ها نرمال است. بعد از بازی یک مقدار فشار بود و من متاسفانه به بازیکنان هم گفتم که بازی با سایپا را از دست ندهیم ولی بازی با سایپا را از دست دادیم. ما بازی با تراکتورسازی هم بد نبودیم. مثل دربی که خوب بودیم و امتیاز از دست دادیم. هواداران دوست دارند باشگاه را. این اتفاق افتاد و مهم این است که چه برخوردی با آن داشته باشیم. ما سه بازی را بردیم. جام حذفی اوت شدیم. در لیگ بازی به بازی پیش می رویم. در جام باشگاه ها هم بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم دل هوادارن را شاد کنیم و یک پاداش خوب به آنها بدهیم.


منتظری در پایان در مورد روند انتخاب سرمربی تیم ملی بیان کرد: بگذارید الان بیشتر در مورد استقلال صحبت کنیم.

نظر شما