شناسهٔ خبر: 32348272 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

شیائومی پرچمدار ردمی با پردازنده اسنپدراگون 855 معرفی می کند

مهتاب جهاندار

صاحب‌خبر -

ورود به سال جدید و انتظارها برای ارائه گوشی های تازه توسط شرکت های مختلف افزایش می باشد. شیائومی در سال های اخیر با طراحی و ساخت گوشی های هوشمند با قیمتی جذاب نیز توانسته است که جایگاهی را برای خودش در بازار دست و پا کند. جدیدترین خبرها و شنیده ها از بازار حکایت از این دارد که تازه ترین پرچمدار ردمی به یک چیپست اسنپ دراگون 855 شرکت کوالکام مجهز می شود.

این خبر که توسط مدیرعامل این شرکت انتشار یافت به صورت واضح بیان دارد که گوشی جدید شیائومی ردمی برای انجام دادن پردازش از یک پردازنده اسنپ دراگون 855 استفاده می کند. همچنین درکنار این موضوع مطرح شد که گوشی یادشده دارای یک جک 3.5 میلی متری هدفون نیز است. لو ویبینگ تنها به ارائه دادن این اطلاعات بسنده کرده و از دادن مشخصات بیش تر به فعالان دنیای فناوری خودداری کرده است. اما در روزهای اخیر تصویری از ویبینگ در شبکه های اجتماعی پخش شده است که وی در حال کار کردن با پرچمدار شرکت تحت مدیریت خودش می باشد. اگر با استفاده از این تصویر نمی توان درباره طراحی کلی آن چیزی را فهمید ولی حضور یک حفره بزرگ در قسمت بالایی گوشی حکایت از آن دارد که شاهد یک جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در این گوشی خواهیم بود.

اگر کمی به قبل تر بازگردیم متوجه خواهیم شد یک ویدیو غیر رسمی نیز در رابطه پرچمدار تازه شیائومی منتشر شده بود. براساس این ویدیو ردمی جدید دارای یک دوربین سه گانه در قسمت اصلی بوده و از یک حسگر تشخیص اثرانگشت در قسمت پشتی بهره می برد. در قسمت بالایی صفحه نمایش نیز ناچ قطره ای شکل طراحی شده که نشان از بالابودن نسبت صفحه نمایش به بدنه است.

از محصولات جدید که انتظار عرضه شدن آن در آینده نزدیک را داریم ردمی Y3  با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می باشد که از هند به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. البته انتظار می رود که این گوشی در کشور چین با نام ردمی S3  نیز به فروش برسد.

شیائومی که در حال حاظر فروش بالایی را در بازارهای مختلف تجربه می کند. به دنبال آن است که با طراحی محصولات جذاب جدید و ارائه دادن آن ها با یک قیمت مناسب جایگاه فعلی خودش در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند را بهبود ببخشد. با توجه به این که برند هواوی درحال حاظر دارای محدودیت کامل فروش در بازار آمریکا است، این دوره زمانی یک نکته مثبت برای این شرکت محسوب می شود با مقتنم شمردن آن می تواند جهش خوبی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید

 

نظر شما