شناسهٔ خبر: 32348254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در مراسم نکوداشت ادیب فرزانه یزد؛

۳ کتاب «علی سلطانی گردفرامرزی» رونمایی شد

یزد ـ مراسم اختتامیه نکوداشت ادیب فرزانه یزد، دکتر علی سلطانی گردفرامرزی برگزار و در این مراسم از سه کتاب این پژوهشگر شعر و ادب فارسی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه نکوداشت ادیب فرزانه یزد، دکتر علی سلطانی امشب در سالن همایش‌های هلال احمر یزد با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، محققان و پژوهشگران زبان و ادب فارسی، دانشجویان و مسئولان استان یزد برگزار شد.

در این مراسم از سه اثر این ادیب شهیر یزدی رونمایی شد که این آثار شامل «در سایه‌سار ادب»، «دیوان اشعار» و «رباب نامه» است.

کتاب در سایه‌سار ادب، جشن نامه دکتر علی سلطانی گردفرامرزی است و به کوشش مجید پویان، عضو هیئت علمی دانشگاه یزد منتشر شده است.

در این مراسم همچنین از ۶۰ سال تلاش و مجاهدت علی سلطانی گردفرامرزی در مسیر علم و ادب، شعر و ادبیات، فلسفه و قرآن، هنر و تدریس تقدیر شد.

مراسم نکوداشت ادیب فرزانه، دکتر علی سلطانی گردفرامرزی صبح امروز در دانشگاه یزد و هم‌اکنون در سالن همایش‌های هلال احمر یزد در حال برگزاری است.

فردا نیز دیدار مردمی این ادیب فرزانه در تالار سیب و نار یزد برگزار می‌شود.

این مراسم به همت بنیاد فرهنگی شاهدیه، شورای شهر و شهرداری شاهدیه، دانشگاه یزد، اداره کل ارشاد استان یزد به مدت دو روز برگزار شده است.

نظر شما