شناسهٔ خبر: 32348240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طاهری: پیروزی برابر ماشین سازی از برد مقابل سپاهان سخت‌تر بود

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی سختی مقابل تیم فوتبال ماشین سازی داشتیم و حتی می‌توانم بگویم این دیدار از بازی مقابل سپاهان هم سخت تر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز در مورد این دیدار اظهار کرد: بازی امروز مقابل ماشین سازی را می توانم بگویم از دیدار مقابل سپاهان هم سخت تر بود. ما این موضوع را می‌دانستیم، اما با صبر و حوصله موفق شدیم در این بازی پیروز شویم.

او درباره شانس استقلال برای کسب قهرمانی لیگ هجدهم گفت: ما در هر بازی تنها به فکر کسب ۳ امتیاز هستیم و اگر در جریان این بازی‌ها اتفاقاتی افتاد بهتر که قهرمان شویم.

طاهری در مورد فشردگی بازی‌های استقلال بیان کرد: ما هر ۴ روز یک بار بازی داریم و در آسیا نیز بچه‌ها حضور دارند. بازیکنان خسته بودند و غیرتشان باعث می‌شود که پیروز شوند.

او درباره پاداشی که ماشین سازی برای بازیکنانش در نظر گرفته بود بیان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند و ما باید حریفان را ببریم. تراکتور و ماشین سازی فرقی نمی‌کند و مهم برد استقلال است.

طاهری افزود: فکر می‌کنم بازی رفت را هم ماشین سازی به همین شکل بازی کرد و ربطی به پاداش نداشت و آن‌ها برای اعتبار فوتبال خود بازی می‌کردند.

او درباره شادی استقلال بعد ازز پیروزیی مقابل سپاهان ادامه داد: من حرف خاصی ندارم و وقتی برنده نمی شوم ناراحتم و وقتی می‌بریم خوشحالم و کاری به کار فردی نداریم.

بیشتر بخوانید:

نصیرزاده: اگر استقلال را می‌بردیم به نفع تمام تیم‌های بالای جدول بود

خطیر: از بازی استقلال لذت بردم/ اختلافی با شفر ندارم

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت

انتهای پیام/

صحبت های طاهری بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی 

نظر شما