شناسهٔ خبر: 32348216 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

مهاجری: دقیقه یک پنالتی ما گرفته نشد/ اگر استقلال ۱۰ نفره می‌شد شرایط تغییر می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: دقیقه یک پنالتی ما گرفته نشد و اگر استقلال ۱۰ نفره می‌شد شرایط تغییر می کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، رضا مهاجری بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: پیش بینی بازی سخت و سنگینی داشتیم فکر همه چیز را کرده بودیم. به تیم داوری هم تبریک می‌گویم اما دقیقه یک پنالتی ما گرفته نشد پنالتی اش دو به شک است اما کارت و خطا محرز است.

 

داور می‌بیند که بازیکن ما شارژ می‌شود اما خطا را نمی‌گیرد

وی ادامه داد: داور پشت صحنه وقتی می‌بیند که بازیکن ما از ناحیه کمر شارژ می‌شود چرا اعلام خطا نمی‌کند. با هزار بدبختی به تیم انگیزه می‌دهیم تیمی که در میانه جدول است. در بازی با فولاد آن پنالتی ما گرفته نمی‌شود در بازی با نساجی هم همین طور، در بازی با استقلال هم همین وضعیت است.

 

اگر استقلال در دقیقه یک ۱۰ نفره می‌شد، شرایط تغییر می‌کرد

وی افزود: مگر ما چقدر توان داریم و بازیکنان با قیمت متوسط در لیگ بازی می‌کنیم و حضور داریم اگر مصاحبه نکنم بازیکنم به من می‌گوید آقا چرا از حق ما دفاع نمی‌کنید در بازی با استقلال ۹۰ دقیقه تحت فشار بودیم اما اگر استقلال در دقیقه یک ۱۰ نفره می‌شد روند بازی کلاً تغییر می‌کرد.

 

اگر اشتباه داوری نبود، بازی با استقلال مساوی می‌شد

مهاجری تاکید کرد: آنقدر به داوران فشار می‌آوردند که آنها شهامت ندارند. چه اشکال دارد که خطا اعلام نمی‌شد. به بازیکنانم خسته‌نباشید جانانه می‌گویم. اگر این بازی با اشتباه داوری توأم نمی‌شد یک امتیاز می‌گرفتیم اما ۳ امتیاز سهم استقلال شد اکنون خودمان برای چهار بازی باقی‌مانده آماده می‌کنیم.

 

سوال در مورد ضدفوتبال است

مهاجری در پاسخ به این سؤال که ماشین‌سازی در این بازی بیشتر به دنبال دفاع کردن بود و برخی به این موضوع اعتراض کردند، اظهار داشت: ما دفاع می‌کردیم یا سؤال شما در مورد ضد فوتبال است. 

 

کجا مقابل استقلال وقت‌کشی کردیم؟

وی بعد از اینکه آن خبرنگار اعلام کرد به نظر می‌رسد به دخسوس قصد وقت‌کشی داشت، گفت: کجا وقت‌کشی اتفاق افتاد؟ دفاع در فوتبال یک استراتژی است ما در همین استراتژی ۳-۴ موقعیت گل ایجاد کردیم.در مورد دخسوس باید بگویم یک مورد بازیکنان ما مصدوم شده بود و ۱۰ نفر بازی می‌کردیم از او خواستیم خودش را بیندازد تا تعویض انجام شود ولی می‌گفت این کار را نمی‌کند اگر در مورد یک فرد دیگری این حرف را می‌زدید شاید تردید می‌کردم اما با توجه به شناختی از دخسوس دارم این مسئله را نمی‌پذیرم خودم هم به دنبال این مسائل نیستم و می‌دانم اگر قرار است نتیجه بگیریم باید بجنگیم ما با فوتبال به دنبال گرفتن حق‌مان هستیم.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما