شناسهٔ خبر: 32348207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

علی کریمی:

باید الهلال را شکست دهیم/ فشردگی بازیها بازیکنان را خسته کرده است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اگر می‌خواهیم به دور بعد مرحله گروهی صعود کنیم باید الهلال را شکست دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی گفت: بازی تا حدودی گره خورده بود. تیم ماشین سازی بیشتر دفاع می‌کرد و چشم به ضدحملات داشت و همین دفاع پرتعداد آنها تا حدودی کار را برای ما سخت کرده بود.

وی در ادامه افزود: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم که فکر می‌کنم خیلی بدشانس بودیم اما تعویض شفر مفید واقع شد و قائدی جوان با ورودش به میدان هم گلزنی کرد و هم در کارهای تدافعی شرکت کرد و توانستیم به یک برد حساس دست پیدا کنیم.

کریمی تصریح کرد: اگر این بازی را با پیروزی به پایان نمی‌رساندیم مطمئناً از کورس قهرمانی خارج می‌شدیم ولی این برد، ما را امیدوار کرد و حالا باید منتظر اتفاقات پیش بینی نشده در ادامه لیگ باشیم.

وی در مورد ناراحتی هواداران پس از دربی گفت: همیشه به هواداران حق می‌دهیم. آنها صاحبان اصلی استقلال هستند. همیشه در سرما و گرما کنار تیمشان هستند و تشویق‌ها اراده ما را برای موفقیت مصمم‌تر می‌کند.

کریمی تاکید کرد: با سه بردی که مقابل الهلال، سپاهان و ماشین سازی بدست آوردیم فکر می‌کنم هواداران خوشحالند و مطمئن باشند که می‌خواهیم در کنار آنها این روند را ادامه دهیم.

هافبک استقلال گفت: امیدوارم فرشید باقری هم هر چه زودتر به تمرینات بازگردد. او یکی از بازیکنان خوب استقلال است. درست است که یک اشتباهی انجام داده اما مسئولان استقلال باید بزرگی کرده و اجاز دهند او به تمرینات بازگردد.

وی افزود: ۴ بازی تا پایان فصل باقی داریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و به حریفانمان توجهی نمی‌کنیم. تلاش ما این است که بتوانیم دیدارهای باقیمانده هم با پیروزی به پایان رسانده تا ببینیم در پایان چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

کریمی در پایان و در خصوص دیدار هفته آینده استقلال برابر الهلال عربستان گفت: بازی سختی در پیش داریم. الهلال حریف آسانی نیست. درست است که ما در بازی رفت این تیم را شکست داده‌ایم ولی این دلیلی برای موفقیت در بازی برگشت نمی‌شود. ما هر ۴ روز یکبار بازی می‌کنیم و این خستگی زیادی برای بازیکنان بوجود می‌آورد اما با توجه به اینکه هدف ما موفقیت استقلال هست با تمام وجود الهلال به میدان خواهیم رفت تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

نظر شما