شناسهٔ خبر: 32348170 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هوش مصنوعی دوربین گوشی «پیکسل3» تا تشبیه مدیرعامل فیس بوک به دونالد ترامپ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

شرکت اپل در حال مذاکره برای تولید سنسورهایی است که می تواند در حوزه خودروهای خودرانمورد استفاده قرار گیرد. این موضوع نشان می دهد که شرکت اپل نیز به ماراتن خودروهای خودران پیوسته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در سال 1898، یکی از متخصصان نظامی لهستان و از مقامات ارشد ارتش به نام جان بلوچ، "آینده جنگ" را پیش بینی کرده و گفت که چگونه باروت ها، تفنگ های پیشرفته و سایر فناوری های نوظهور، جهان را متحول می کنند. او معتقد بود تفکر معاصر ماهیت جنگ را شتاب می بخشد و تغییر  می دهد و قتل عام در جهان مدرن به شدت وحشتناک و غیرقابل کنترل خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر قرار باشد برای تشخیص دقیق چهره در گوشی هوشمند جایزه ای تعیین شود، گوشی پیکسل3 قطعا یکی از برندگان خواهد بود. تغییرات جدید در دوربین پیکسل 3 بسیاری از حالات چهره کاربران را شکار می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جدیدترین پاورکرافت الکتریکی جهان رونمایی شد. این پاورکرافت یکی از ایده های جذاب برای افرادی است که به ورزش های آبی علاقه مندند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

محققان می گویند که هوش مصنوعی بیش از حد سفیدپوست و مذکر است. این ادعا کمی گیج کننده و عجیب است اما بر اساس آمار و ارقام کاملا حقیقت دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کوین سیستروم؛ مؤسس اینستاگرام معتقد است سیاست های رفتاری مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک بی شباهت به رفتارهای دونالد ترامپ نیست و همین موضوع باعث شده سیستروم و بسیاری دیگر او را ترک کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت توییتر قصد دارد از هوش مصنوعی قدرتمندتری برای مبارزه با انواع سوء استفاده های برخی کاربران از فضای توییتر استفاده کند. یکی از مهمترین بخش های مدنظر توییتر این است که محتواهای توهین آمیز، خشن یا افراط گرایانه را پیش از آن که کاربران گزارش دهند شناسایی و حذف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما