شناسهٔ خبر: 32348165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خبر داد؛

۴۵۰ روحانی خراسان جنوبی در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان پلدختر

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: تعداد ۴۵۰ نفر از طلاب و روحانیان خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به سیل زدگان به پلدختر اعزام شدند و در حال خدمت به همنوعان خود هستند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: تعداد 450 نفر از طلاب و روحانیان خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به سیل زدگان به پلدختر اعزام شدند و در حال خدمت به همنوعان خود هستند.

وی گفت: با بحران و ایجاد سیل در غرب کشور طلاب و روحانیان استان برای خدمت رسانی به مردم این مناطق اعزام شدند و قرارگاه شهید حجت الاسلام تقی پور نیز با هماهنگی آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان در پلدختر فعال شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه سرعت در خدمت رسانی یکی از اهداف ایجاد این قرارگاه است، افزود: لایه روبی کوچه‌ها، خیابان‌ها و منازل مسکونی یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی بوده است.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه تاکنون لایه روبی کوچه‌ها، منازل و خیابان‌ها به پایان رسیده است، تصریح کرد: همچنین در مرحله دوم نیز کمک به بازسازی مناطق سیل زده و ساخت‌ خانه‌های محروم در اولویت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مردم و سیل زدگان نیاز داشته باشند در کنار آن‌ها هستیم، ادامه داد: در حال حاضر به جمع آوری کمک‌های نقدی مردم نیاز داریم تا برخی از دغدغه‌های سیل زدگان برطرف شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین در لحظات اولیه سیلاب و روان‌آب‌ها در خراسان جنوبی نیز تیم‌های ارزیاب آستان قدس به مناطق سیل زده استان اعزام شدند و تاکنون نیز غذای گرم، پتو و آب با همکاری سپاه پاسداران در میان آسیب دیدگان توزیع شده است.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: خسارات سیل در غرب استان بیشتر از دیگر مناطق بوده و در دو منطقه کوه یخاب بخش دستگردان و دهستان علی جمال بشرویه آسیب‌های زیادی دیدند./9314/ت310/ب1

نظر شما