شناسهٔ خبر: 32348122 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کریمی: با قرص، آمپول، مصدومیت و درد برای استقلال بازی می‌کنیم/ هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم

هافبک استقلال همچنان تیمش را مدعی قهرمانی می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین‌سازی تبریز درمورد این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر که امروز برنده بازی شدیم و 3 امتیاز حساس را به نام خود ثبت کردیم. 3 امتیاز این بازی بسیار برای ما مهم بود که ما بتوانیم همچنان در بالای جدول باشیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به پیروزی بسیار تلاش کردیم و فشار زیادی را متحمل شدیم. برنامه مسابقات استقلال فشرده است و باید در آسیا هم بجنگیم. امتیاز این بازی بسیار مهم بود که توانستیم کسب کنیم. بازیکنان با قرص، آمپول، مصدومیت و درد برای استقلال بازی می‌کنند که نام این باشگاه را بالا ببرند.

هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: باید از هواداران هم تشکر کنم که از دقیقه اول تا دقیقه 90 ما را حمایت کردند و به ما روحیه دادند. امیدوارم در پایان فصل اتفاق خوبی رخ دهد. صادقانه باید بگویم که ما هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم. به هر حال امروز پرسپولیس امتیاز از دست داد و امکان دارد در ادامه بازهم این اتفاق رخ بدهد. تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است تا امتیازات را جمع کنیم و در نهایت منتظر لغزش سایر تیم‌ها هستیم.

کریمی درمورد بازی با الهلال عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نتیجه خوبی کسب کنیم. الهلال بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای دارد، حتی نیمکت‌نشینان این تیم هم از ملی‌پوشان تیم ملی عربستان هستند. کارمان بسیار سخت است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درمورد ناراحتی هواداران پس از شکست در دربی، گفت: به هواداران حق می‌دهم که از باخت در دربی ناراحت باشند؛ ما خودمان هم بسیار ناراحت شدیم، اما خدا را شکر که پس از آن مسابقه توانستیم خودمان را جمع کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. تلاش خواهیم کرد با وجود خستگی‌هایی که در ساق بازیکنان وجود دارد دل هواداران را شاد کنیم.

 

نظر شما