شناسهٔ خبر: 32348120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طاهری: دیدار با ماشین سازی از سپاهان سخت تر بود

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ماشین سازی برای اعتبار نام خود تلاش می کرد و شرایط سختی را برای ما رقم زد، گفت: این تیم از سپاهان هم رقیب دشوارتری بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، «بیژن طاهری» پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین‌سازی اظهار داشت، اظهار داشت: ماشین سازی در تبریز هم ما را اذیت کرده بود و می دانستیم که بازی سختی برابر آنها داریم. خوشحالم که با صبر و حوصله 3 امتیاز مهم این بازی را کسب کردیم.
وی افزود: در هر بازی برای سه امتیاز به میدان می رویم و به دیگر مسائل توجهی نداریم.
مربی استقلال خاطرنشان کرد: هر 4 روز یک بار بازی داریم و این فشردگی بازی ها شرایط را سخت می‌کند، چراکه بازیکنان آهن نیستند. از آنها تشکر می کنم که با غیرت وارد میدان می‌شوند و می‌جنگند.
طاهری در مورد اینکه گفته می شد بازیکنان ماشین سازی در صورت برد در این مسابقه پاداش خوبی دریافت می کردند، گفت: برایمان فرقی نمی‌کند که شرایط سایر تیم‌ها چگونه است و به دیگر تیم ها کاری نداریم. می دانیم که باید حریفانمان را شکست دهیم و 3 امتیازها را جمع کنیم. ماشین‌‌سازی در بازی رفت هم اینگونه بازی کرد و فکر می‌کنم آنها برای اعتبار نام خود تلاش می‌کنند.
وی در واکنش به انتقاداتی که از شادی استقلالی ها بعد از برد برابر سپاهان مطرح شد، گفت: طبیعی است من بعد از هر شکست ناراحت و پس از هر پیروزی خوشحال می‌شوم و خوشحالی می‌کنم و توجهی به سایر حرف‌ها ندارم.
تیم فوتبال استقلال با برتری یک بر صفر خانگی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول رده بندی رسید.
ورزشی**9463**3783**

نظر شما