شناسهٔ خبر: 32348098 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

داریوش شجاعیان:

در استقلال باندی وجود ندارد/ در کورس قهرمانی باقی ماندیم

هافبک استقلال گفت: هیچ باندی در استقلال وجود ندارد و همه برای موفقیت تیم یکدل هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش شجاعیان پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی گفت: سه امتیاز حساس را از آن خود کردیم. شروع خوبی داشتیم و باید با گل‌های بیشتری بازی را به پایان می‌رساندیم اما تنها توانستیم یک بار دروازه ماشین سازی را باز کنیم ولی خوشحالم با همین یک گل در کورس قهرمانی باقی ماندیم.

وی در خصوص عملکرد داور دیدار هم گفت: فکر می‌کنم یک پنالتی برای ما گرفته نشد البته در مجموع داوری بد نبود اما اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شاید به گل‌های بیشتری هم دست پیدا می‌کردیم.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که شما و چند تن از بازیکنان استقلال باندی را تشکیل داده اید، گفت: واقعاً از سوال شما تعجب می‌کنیم. هیچ باندبازی در استقلال وجود ندارد. همه ما یک هدف داریم و آن هم موفقیت استقلال است. متأسفانه این موضوع در فضای مجازی رشد پیدا کرده و اتهامات بدی هم به برخی بازیکنان زده می‌شود اما من رسماً اعلام می‌کنم که هیچ باندی در استقلال وجود نداشته و همه همدل هستند. تنها برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند. حالا اگر یک عده می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند هواداران نباید اجازه دهند که این حواشی برای بازیکنان استقلال بوجود بیاید.

وی در پایان و در خصوص دیدار هفته آینده استقلال آبی پوشان برابر الهلال گفت: ما در بازی رفت این تیم را شکست دادیم و امیدوارم با یک بازی منطقی بتوانیم در بازی برگشت هم مقابل این تیم پیروز باشیم اگر چه کار سختی در پیش داریم ولی با همت و تلاشی که بازیکنان از خود به خرج خواهند داد مطمئناً می‌توانیم برنده این دیدار بوده و صعود خود را به مرحله بعد مسجل کنیم.

نظر شما