شناسهٔ خبر: 32348061 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اشکان نامداری:

تصمیم گیرند نهایی شفر است/ در حق رحمتی اجحاف شد

مربی گلرهای استقلال گفت: بعد از دربی در حق رحمتی احجاف شد و عده‌ای بی دلیل به او تهمت زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اشکان نامداری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم یک برد حساس را بدست آوریم. ماشین سازی کاملاً تدافعی بازی می‌کرد اما با تغییراتی که شفر در نیمه دوم انجام داد قائدی جوان توانست یک گل حساس را برای استقلال به ثمر رساند تا ما همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

نامداری در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی تا پایان فصل نیمکت نشین خواهد بود یا خیر گفت: خوشبختانه این بازیکن مصدومیتش تمام شده و به تمرینات بازگشته، هر دوی دروازه بانه‌ای ما از آمادگی کامل برخوردارند اما اینکه چه کسی درون دروازه قرار می‌گیرد تصمیم گیرنده اصلی شفر است.

نامداری در خصوص اتفاقاتی که بعد از دربی برای رحمتی افتاد، گفت: متأسفانه در حق رحمتی اجحاف شده است. او مستحق این رفتار نبود. رحمتی کاپیتان تیم استقلال است و زحمات زیادی برای این تیم کشیده اما نمی‌دانیم چرا برخی‌ها علیه او شعار داده و در فضای مجازی به او توهین می‌کنند. وظیفه ما این است قدر بازیکنانی را که برای استقلال زحمت می کشند بدانیم. من امیدوارم رحمتی همچنان برای استقلال مفید باشد.

مربی گلرهای استقلال در پایان گفت: از فردا باید به فکر بازی برابر الهلال باشیم. این برد را فراموش خواهیم کرد و تمام تمرکزمان را برای دیدار برابر الهلال خواهیم گذاشت تا همچون بازی رفت، این تیم را شکست دهیم.

نظر شما