شناسهٔ خبر: 32348056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شفر: قائدی در آخرین شانس خود گل کاشت

تهران- ایرنا- سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل ماشین سازی اظهار داشت: هواداران ما امروز مثل همیشه عالی بودند و «مهدی قائدی» که با او اتمام حجت کرده بودم و آخرین شانس را به او دادم امروز گل کاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز در هفته بیست و ششم لیگ برتر موفق شد با تک گل «مهدی قائدی» مهاجم جوان خود ماشین سازی تبریز را شکست داد و با توجه به تساوی پرسپولیس صدرنشین مقابل ذوب آهن در اصفهان فاصله خود را با این تیم به 5 امتیاز کاهش داده و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند.
وینفرد شفر در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: به تیم و هواداران تبریک می گویم؛ دیروز هم در کنفرانس پیش از بازی گفته بودم که ما به حمایت هواداران نیاز داریم و آنها باید تا پایان 90 دقیقه دست از حمایت بر ندارند؛ هواداران ما امروز عالی بودند و در 10 دقیقه پایانی که خسته شده بودیم آنها به ما قدرت و انرژی دادند.
وی ادامه داد: این بازی برای ما مهم بود و باز هم از هوادارانمان تشکر می کنم؛ روحیه و کار تیمی را در این بازی دیدیم و همه بازیکنان با تمام توانشان کار کردند و در اصفهان هم این موضوع را ثابت کردند؛ بعد از دربی مشکلی برای فرشید اسماعیلی به وجود آمد که با او حرف زدیم، تنبیهی هم برای او در نظر گرفته شد اما به او گفتم تا با صد در صد توان تلاش کن و اگر خسته شدی تعویضت می کنم.
شفر در رابطه با قائدی تاکید کرد: قائدی حدود 2 هفته پیش اشتباهی مرتکب شد و به او گفتم که این آخرین شانس برای تو است؛ او در تمرینات عملکرد خوبی داشت و امروز هم گل پیروزی ما را به ثمر رساند؛ زمانی که یک بازیکن اشتباه می کند نباید صرفا او را تنبیه کرد؛ خیلی راحت است که بگویم من رئیسم و تو اخراجی و اگر هر بازیکنی که اشتباه کرد اخراج شود هیچ بازیکنی در تیم نمی ماند و فلسفه من این است که با بازیکنانی که اشتباه می کنند حرف بزنم و از نظر روحی آنها را باز گردانم.
سرمربی آبی ها در رابطه با محرومیت «فرشید باقری» نیز تصریح کرد: نورافکن را برای بازی بعد از دست دادیم، علی کریمی را اگرچه در اختیار داریم اما به فرشید باقری هم نیاز داریم البته او باید جریمه و تنبیه می شد اما باید دید تیم به چه چیزی نیاز دارد و در جهت رفع آن مشکل اقدام کنیم؛ سال ها بازیکن بوده ام و می دانم در ذهن بازیکنان چه می گذرد و نباید بازیکن را سرکوب کرد بلکه باید به او شانس داد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.
سرمربی آلمانی استقلال در خصوص دیدار مقابل الهلال عربستان خاطرنشان کرد: الهلال در لیگ قهرمانان بیشتر از ما استراحت داشته اما اینکه فقط بگوییم باید الهلال را ببریم درست نیست و قبل از بازی باید راه بردن را پیدا کنیم؛ به خاطر فشردگی و رفت و آمدهای زیاد، میلاد زکی پور را روی نیمکت نشاندیم و ایسما به عنوان یار تعویضی وارد شد و در نهایت دیدیم که این تیم است در زمین بازی می کند نه یک بازیکن.
شفر در پایان افزود: فرشید اسماعیلی امروز با درد بازی کرد و شاید در بازی بعدی مصدوم باشد و شرایط بازی کردن نداشته باشد با این حال، از او و مجموعه تیم تشکر می‌کنم؛ باور کنید در تیم هیچ مشکلی نداریم؛ در بازی مقابل سپاهان هیجان بعد از بازی بسیار بالا بود و شادی پس از گل به خاطر روحیه تیم بود و دیگر نمی‌خواهم راجع به آن خوشحالی صحبت کنم.
ورزشی**3991**9118**

نظر شما