شناسهٔ خبر: 32348049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کریمی: بازیکنان‌مان با درد و مصدومیت بازی می‌کنند

71518

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش فشار زیادی را تحمل می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی کریمی پس از پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: امروز همه بازیکنان تلاش کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند و فشار زیادی را تحمل کرده‌اند تا بازی را ببرند. برنامه لیگ واقعاً فشرده است و به ما خیلی فشار می‌آورد اما امروز خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. بازیکنان ما واقعاً فشار زیادی را تحمل می‌کنند و با مصدومیت و درد بازی می‌کنند. برخی بازیکنان با قرص و آمپول بازی می‌کنند. فرشید اسماعیلی مدتی است زیر شکمش درد می‌کند و روزبه چشمی هم دو ماهی است که زانودرد دارد. اما همه تلاش می‌کنیم که نام استقلال را بالاتر ببریم.

وی افزود: از هوادارانمان واقعاً تشکر می‌کنم که امروز از دقیقه یک تا ۹۰ تشویق کردند و به ما روحیه دادند. امیدوارم که تا آخر فصل اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که با وجود فاصله پنج امتیازی استقلال با صدر جدول، آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود، گفت: اگر صادقانه بگویم روی کاغذ شانس داریم. امروز هم پرسپولیس امتیاز از دست داد و احتمال دارد هفته‌های آینده هم امتیاز از دست بدهد. باید روی بازی‌های خودمان تمرکز بکنیم و بازی‌های خودمان را ببریم و منتظر اشتباهات حریفان باشیم.

کریمی در ادامه درباره دیدار تیمش در برابر الهلال عربستان هم گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم در امارات نتیجه خوبی بگیریم. الهلال تیم بسیار قدرتمندی است و صدرنشین لیگ عربستان است. آنها بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای دارد. من حتی در بازی قبلی می‌دیدم بازیکنان نیمکت‌نشینشان وقتی به بازی می‌آمدند تأثیرگذار بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش از فشارهای بعد از داربی خارج شده است یا خیر، گفت: من به هواداران تیممان حق می‌دهم چون ما داربی را واگذار کردیم. طبیعی بود که آنها ناراحت باشند. خودمان هم ناراحت بودیم اما خدا رو شکر توانستیم بعد از آن شکست خودمان را جمع و جور کنیم و نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم در ادامه راه هم با وجود همه خستگی‌ای که در ساق بازیکنان است بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و باعث خوشحالی هواداران بشویم.

انتهای پیام

نظر شما