شناسهٔ خبر: 32347979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نمایش «پاهای خانم هزارپا» ویژه خبرنگاران قم اجرا شد

نمایش «پاهای خانم هزارپا» امروز با حضور جمعی از خبرنگاران قمی و خانواده های آنان اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، اجرای نمایش شاد و کودکانه «پاهای خانم هزارپا» امروز (چهارشنبه 28 فروردین) ویژه خبرنگاران قم برگزار شد.


اجرای این نمایش که به نویسندگی ندا حاجی‌بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی از روز 6 فروردین در قم آغاز بکار کرد، امروز میزبان خبرنگاران قمی بود و خبرنگاران به همراه خانواده های خود به تماشای این نمایش پرداختند.


این نمایش درباره خانم هزارپایی است که از پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون رفته تا در مزرعه با کرمی مواجه می شود و .....


نکته بسیار جالب این نمایش اینست که به جز یکی از بازیگران این نمایش سایر نقش آفرینان از معلولان جسمی و ناشنوایان هستند.


علی اصغر تقی‌پور، علیرضا نـامدار، سید هاشم موسوی، فاطمه فرکی، سمانه دلیر، مهدی سوری، مرضیه کریمی، سمیه شیری و الهه اکبری از بازیگران نمایش پاهای خانم هزارپا هستند.


اجرای امروز، صدوهفتادمین اجرا در ایران و بیستمین اجرا در قم بود که با حضور خبرنگاران انجام گرفت.


پاهای خانم هزارپا در پنجمین جشنواره تئاتر معلولین آفتاب توانست ۹ جایزه دریافت کرده و در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، کاندیدای دریافت جوایز بازیگری زن و  طراحی لباس شد.


حامد جهانبخش آهنگساز، حسن نوری طراح صحنه و دکور، مهدی خجستگی طراح لباس و نور، زهرا خمسه تصویرسازی، بیتا جوشقانی عکاس و مرتضی عقیقی طراح پوستر و مسئول روابط عمومی این نمایش هستند.


این نمایش قرار بود تا 26 اردیبهشت ماه ادامه یابد اما گفته می شود که اجرای پایانی در روز جمعه 6 اردیبهشت خواهد بود.


نمایش پاهای خانم هزارپا از ساعت 18:30 در خانه نمایش قم واقع در بلوار الغدیر. نرسیده به بوستان علوی. کنارگذر تالار مدائن. ابتدای کوی ۴۹(کوی بیمارستان امام رضا). فرعی اول سمت چپ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

نظر شما