شناسهٔ خبر: 32347959 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

طاهری: تراکتورسازی یا ماشین سازی برای ما فرقی ندارند

71572

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش به فکر کسب سه امتیاز در هر مسابقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بیژن طاهری پس از پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: واقعاً بازی سختی داشتیم. به طوری که حتی از بازی سپاهان هم سخت‌تر بود البته ما می‌دانستیم که چنین بازی سختی داریم چون در تبریز واقعاً اذیت شده بودیم. اما با صبر و حوصله توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

او درباره اینکه استقلال به کورس قهرمانی بازگشته، گفت: ما در هر بازی به فکر کسب سه امتیاز هستیم حال اگر اتفاقاتی به سود ما رخ داد بهتر است. امیدوارم که بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. ما الان چهار روز یکبار بازی می‌کنیم که واقعاً برایمان سخت است. امروز بازیکنان ما واقعاً خسته بودند.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که تیمش به نوعی برابر تراکتورسازی بازی می‌کرد، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند. ما باید برویم و حریفان را ببریم حال تراکتورسازی و یا ماشین‌سازی در مقابل‌مان باشد فرقی برای ما نمی‌کند. هدف ما کسب سه امتیاز است.

وی افزود: این تیم در بازی رفت هم همین‌گونه بازی کردند و آن زمان که اصلاً بحث پاداش مطرح نبود. آنها برای اعتبار نام خودشان فوتبال بازی می‌کردند.

طاهری درباره انتقاداتی که به خوشحالی پس از پیروزی برابر سپاهان مطرح شد هم گفت: من درباره این موضوع صحبت خاصی ندارم. وقتی می‌بازیم ناراحتم و وقتی هم می‌بریم خوشحالی می‌کنم و کاری به کسی هم ندارم.

انتهای پیام

نظر شما