شناسهٔ خبر: 32347785 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

قرارداد پاتوسی تمدید می شود؟

معاون ورزشی باشگاه استقلال با بیان اینکه اختلافی در این باشگاه وجود ندارد، از فراهم شدن پول تمدید قرارداد پاتوسی خبر داد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: معاون ورزشی باشگاه استقلال با بیان اینکه اختلافی در این باشگاه وجود ندارد، از فراهم شدن پول تمدید قرارداد پاتوسی خبر داد.
 
قرارداد پاتوسی تمدید می شود؟

علی خطیر در حاشیه دیدار استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید توپ‌هایمان زودتر از این‌ها به گل تبدیل می‌شد، اما کمی دچار بدشانسی بودیم، ولی خوشبختانه در دقایق پایانی قائدی کار را تمام کرد و به یک برد خوب دست پیدا کردیم.

وی افزود: ما به کورس قهرمانی بازگشتیم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در دیدار‌های آینده همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نصیرزاده گفته است گل استقلال آفساید بود افزود: احتمالاً نصیرزاده بازی را تماشا نکرده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد قرارداد آیاندا پاتوسی هم تصریح کرد: پاتوسی بازیکن استقلال است. مطمئن باشید قرارداد او تمدید خواهد شد. ما پول این بازیکن را آماده کرده ایم و در پایان فصل برای تمدید دوباره قرارداد او، مطالباتش را پرداخت خواهیم کرد. پاتوسی به استقلال علاقه‌مند است و دوست دارد همچنان در این تیم بازی کند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا اختلافات شما با سرمربی تیم همچنان وجود دارد، گفت: خیر، هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد و همه تلاش می‌کنیم تا استقلال موفق باشد.
 

نظر شما