شناسهٔ خبر: 32347664 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

راهبردهای جدید گوگل در عرصه خدمات ابری

ایتنا - بر اساس استراتژی‌های جدید، سرویس پردازش ابری Cloud Platform گوگل با استفاده از سیستم Kubernetes خدمات پردازش ابری دوگانه را از طریق سرویس Anthos در اختیار کاربران می‌گذارد.

صاحب‌خبر -
«توماس کوریان» مدیرعامل مرکز Cloud Platform گوگل به عنوان رهبر توسعه خدمات پردازش ابری غول اینترنتی جهان استراتژی‌های جدید این شرکت در عرصه مذکور را معرفی کرد و سازمان‌ها را با نسل جدید فناوری‌های ابری این شرکت آشنا کرد.

در حقیقت می‌توان گفت برخی از استراتژی‌هایی که کوریان معرفی کرد مشابه سیاست‌هایی بود که او از شرکت اوراکل یاد گرفته بود. بر این اساس گفته شد خدمات پردازش ابری Cloud Platform با سیاست‌های جدید خود تمامی قابلیت‌های سرویس جدید Cloud Next گوگل را شامل می‌شود.

بر اساس استراتژی‌های جدید، سرویس پردازش ابری Cloud Platform گوگل که به صورت اختصاری با نام GCP شناخته می‌شود با استفاده از سیستم Kubernetes  خدمات پردازش ابری دوگانه را از طریق سرویس Anthos در اختیار کاربران می‌گذارد. سرویس GCP با بهره‌مندی از کانتینرهای نرم‌افزاری ارتباط میان زیرساخت‌ ابری دوگانه و اپلیکیشن‌های مخصوص قابلیت‌های سازمانی بدون سرور را برقرار می‌کند.

گوگل همچنین تلاش فراوانی را آغاز کرده است تا به موجب آن با شرکت‌های همکار از جمله VMware، Dell، HPE و سیسکو سرویس‌های مشترک بیشتری را در اختیار کاربران سازمانی قرار دهد.
 

این شرکت همچنین سرویس‌های مدیریتی جدید برای همکاری با شرکای متن‌باز از جمله Confluent، DataStax، Elastic، InfluxData، MongoDB، Neo4j و Redis Labs عرضه کرده است.

آقای کوریان در اصل رویکرد فروش متمرکز در صنعت را مورد توجه قرار داد و اعلام کرد که با استفاده از قابلیت‌های سرویس پردازش ابری GCP این خدمات را در اختیار کاربران جهانی قرار می‌دهد.

منبع: همکاران سیستم
 

نظر شما