شناسهٔ خبر: 32347575 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه خارگ معرفی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ،  در آیین تکریم ومعارفه مسئولین قدیم وجدید نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارا... که در حسینیه این سپاه برگزار گردید، در ابتدا سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده ناحیه ثارالله خارگ ضمن خوش آمد گویی به حضور مسئول نمایندگی سپاه امام صادق(ع) بوشهر و امام جمعه اهل سنت و دیگر مسئولین از زحمات حاج آقا احمد زاده مسئول سابق دفتر نمایندگی قدردانی و ایشان را فردی با تعامل فراوان  وروحیه جهادی و خسته گیر ناپذیر در برابر مشکلات دانستند.

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه خارگ معرفی شد

در ادامه مراسم تکریم و معارفه  حجت الاسلام دشتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به ایراد سخنرانی پرداختند .

ایشان به حضور چند روز قبل خود در مناطق سیل زده از حضور فعال مردم و جوانان و فرمانده ناحیه و امام جمعه خارگ در امر امداد رسانی  قدردانی کردند .

حجت الاسلام دشتی با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به بیان سخنان مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و تاکید فراوان ایشان به سپردن امور به جوانان این نکته را مد نظر قرار دادن که ما باید این مسئله را اهمیت فراوان بدهیم که حتما از جوانان استفاده کنیم و فکر جهادی و کار جهادی  که مدنظر رهبری که باعث برون رفت از تمام مشکلات امروز کشور است را به جوانان القا کنیم.

ایشان بیان کردند:مشکلات کنونی جامعه ما عدم مدیریت جهادی در عرصه های مختلف کشور است .

حجت الاسلام دشتی خطاب به همه مسئولین گفتن که مردم جامعه ما آن مسئولی را می خواهند و همراهی می کنند که در میان آنها باشد و با مشکلات آنها دسته پنجه نرم کرده باشد.

در ادامه این مراسم  حجت الاسلام احمدزاده مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... خارگ نیز ضمن طلب حلالیت وبخشش از مردم در سخنانی گفت ما باید در جزیره خارگ قدر اتحاد و همدلی را بدانیم این جزیره به من درس استقامت و صبر را داد و  باعث افتخار من بود که در این جزیره مقاوم و در کنار فرمانده هانی چون سرهنگ دانش آموز و سرهنگ حیاتی خدمت کردم .

در پایان حکم مسئول جدید نمایندگی ناحیه خارگ حجت الاسلام منصور نژاد  ،توسط مسئول امور روحانیون  حاج آقا شاد قرائت و از زحمات حجت الاسلام احمد زاده مسئول سابق نمایندگی سپاه ثارا... خارگ  قدردانی گردید .

نظر شما