شناسهٔ خبر: 32347568 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حلالی: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان پایتخت با وجود تساوی برابر ذوب آهن اصفهان، همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر هستند.

صاحب‌خبر -

«اسماعیل حلالی » در خصوص تساوی خارج از خانه پرسپولیس برابر ذوب آهن در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: این دیدار کیفیت فنی بالایی نداشت و ارسال های بلند و بازی مستقیم در دستور کار بازیکنان 2 تیم بود.
وی ادامه داد:این درحالی است که توان فنی دو تیم بیش از انجام این شیوه بازی بود و باید بازی زیباتری را مشاهده می کردیم.
سرمربی تیم امید پرسپولیس، عنوان کرد: کسب یک امتیاز خارج از خانه برای تیم ما نتیجه بدی به حساب نمی آید. البته یک اگر به پیروزی می رسدیم، کارمان آسان تر می شد. در هر صورت معتقدم که یک امتیاز هم به پرپسولیس در هفته های پایانی کمک خواهد کرد.
حلالی ادامه داد: هرچند به نسبت سایر تیم های مدعی بازی های دشواری پیش رو داریم، اما تاکید می کنم همچنان بخت اول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران هستیم.
وی با بیان اینکه پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران است درباره اظهارات «جعفر کاشانی» رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علیه «برانکو ایوانکوویچ »سرمربی این که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت، گفت: کاشانی نظر خود را بیان کرده و تمامی صحبت های او نادرست نیست، اما باید در زمان بهتری عنوان می شد.
حلالی درباره اینکه آیا صحبت های کاشانی تاثیری در نمایش نامطلوی امروز پرپسولیس داشت؟ گفت: این مساله بی تاثیر نبود، اما همه مشکلات به این موضوع باز نمی گردد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همه کسانی که به این تیم وابسته هستند باید از این تیم حمایت کنند؛ به ویژه در هفته های پایانی که کادر فنی و بازیکنان نیاز به آرامش دارند.
وی ادامه داد: کسانی که درخارج از تیم هستند، تصور می کنند همه چیز در بهترین شرایط است. تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد که هنوز حل نشده و این موضوع تمرکز مدیریت باشگاه را برهم می زند.
به گفته وی حمایت کننده های مالی تنها منابع تامین بودجه باشگاه هستند و درآمد باشگاه از فروش پیراهن، تبلیغات محیطی ورزشگاه و پخش تلویزیونی بسیار پایین است.
حلالی درباره ترکیب پرسپولیس در دیدار برابر ذوب آهن نیز توضیح داد: هیچ فردی بهتر از سرمربی شرایط بازیکنان تیمش را نمی داند و برانکو قبل از هر چیزی به اعتبار خود می اندیشد.
د رهفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر تیم پرسپولیس میهمان ذوب آهن بود و با نتیجه تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد، اما همچنان با 55 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
ورزشی **9144**3783**

نظر شما