شناسهٔ خبر: 32347555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

علی خطیر:

اختلافی در استقلال وجود ندارد / قرارداد پاتوسی تمدید می‌شود

معاون ورزشی باشگاه استقلال با بیان اینکه اختلافی در این باشگاه وجود ندارد، از فراهم شدن پول تمدید قرارداد پاتوسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر در حاشیه دیدار استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید توپ‌هایمان زودتر از اینها به گل تبدیل می‌شد اما کمی دچار بدشانسی بودیم ولی خوشبختانه در دقایق پایانی قائدی کار را تمام کرد و به یک برد خوب دست پیدا کردیم.

وی افزود: ما به کورس قهرمانی بازگشتیم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در دیدارهای آینده همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نصیرزاده گفته است گل استقلال آفساید بود افزود: احتمالاً نصیرزاده بازی را تماشا نکرده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد قرارداد آیاندا پاتوسی هم تصریح کرد: پاتوسی بازیکن استقلال است. مطمئن باشید قرارداد او تمدید خواهد شد. ما پول این بازیکن را آماده کرده ایم و در پایان فصل برای تمدید دوباره قرارداد او، مطالباتش را پرداخت خواهیم کرد. پاتوسی به استقلال علاقه مند است و دوست دارد همچنان در این تیم بازی کند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا اختلافات شما با سرمربی تیم همچنان وجود دارد، گفت: خیر، هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد و همه تلاش می‌کنیم تا استقلال موفق باشد.

نظر شما