شناسهٔ خبر: 32347544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران:

دانشگاه‌های کشور نیازمند الگوهایی نظیر «دکتر سلطانی» است

یزد ـ‌ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه افرادی نظیر دکتر سلطانی گردفرامرزی باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند، گفت: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش ما نیازمند الگوسازی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله هادی امشب در مراسم اختتامیه آئین نکوداشت ادیب فرزانه، دکتر علی سلطانی گردفرامرزی اظهار داشت: اگرچه اکنون در گوشه و کنار دنیا، جنگ‌های مذهبی و دینی همچون داعش انسان را به یاد جنگ‌های صلیبی می‌اندازند اما یزد و یزدی‌ها در عین دیانت در قلب خود همزیستی را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی تاکید کرد: یزد منطقه‌ای ریشه‌دار و اصیل است و این دیار از اصالت و ریشه‌داری فرهنگی خود به امثال دکتر سلطانی‌ها بخشیده و همه باید این اصالت و ریشه‌داری فرهنگی که در میان فرهیختگان این دیار به چشم می‌خورد را تحسین کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: لباسی که دانش به وی بخشیده همه جانبه‌نگری است که این ویژگی باعث شده که دکتر سلطانی گردفرامرزی همانند معلمی بزرگ و استادی فرهیخته به جامعه خود نور آگاهی ببخشد.

هادی بیان کرد: متأسفانه گاهی فکر می‌کنیم در ایران ارزش کارهای کمک آموزشی از آموزشی کمتر است اما این‌طور نیست بلکه کارهای کمک آموزشی خلأهای آموزشی را پر می‌کند که دکتر سلطانی یکی از معلمانی است که این تخصص را به خوبی داشته و به درستی آن را در معرض استفاده دیگران قرار داده است.

وی ادامه داد: استاد سلطانی گردفرامرزی در خط و شاعری نیز هنرمند است و در تمامی سال‌های زندگی نیز از هیچ مسئولیتی روی‌گردان نبوده‌اند و مسئولیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

هادی یادآور شد: دکتر سلطانی گردفرامرزی همواره ارتباط اجتماعی بسیار خوبی داشته و این هنر را به خوبی در خود تقویت کرده‌اند و در کنار آن نیز پدر شریف و همسری عزیز برای خانواده خود هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: باید توجه کنیم که آموزش و پرورش و دانشگاه ما نیازمند این الگوها است تا بتواند انسان‌هایی به این شکل و شخصیت و روش تربیت کند.

نظر شما