شناسهٔ خبر: 32347498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روند توسعه گردشگری در آب‌پخش نیازمند توجه مسؤولین است

رئیس شورای اسلامی آب‌پخش گفت: در صورت توجه مسؤولین روند توسعه گردشگرى در منطقه‌اى كه به عنوان نگين سبز استان شناخته مى‌شود و پتانسيل‌های زیادی دارد با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرخ عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتستان اظهار داشت : نوروز امسال به واسطه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده و با هماهنگی فعالان بوم‌گردی و اقامتگاه‌ها و غرفه داران ،متفاوت از سال‌هاى قبل آب‌پخش به گردشگران و مسافران نوروزى معرفی گردید.

رئیس شورای اسلامی آب‌پخش افزود:  امسال با تدابیر و برنامه‌هایى که با هماهنگى اقامتگاه‌ها و امکاناتى که در اختیار گردشگران قرار گرفت ، آب‌پخش را از حالت مسیر گذر به محل اقامت شبانه گردشگران تغییر دادیم .

وی با اشاره به اینکه تبدیل آب‌پخش به هدف گردشگری مهم‌ترین دغدغه ما بود، بیان کرد :  امسال براى اولین سال شاهد این موضوع مهم بودیم که گردشگران آب پخش را محل اقامت خود انتخاب می‌کردند.

عباسی با اشاره به رونق اقتصادی در ایام نوروز در منطقه عنوان کرد: با همکاری که بین شورای اسلامی ، غرفه‌داران و اقامتگاه‌ها انجام گرفت شاهد فروش خوب صنایع دستى،خرما و محصولات خرمایى بودیم.

وی تأکید کرد: امروزه صنعت گردشگری به عنوان یکی از راه‌های مهم درآمدزایی برای کشورها شناخته شده که با توجه به  چشم‌انداز بسیار خوبى که در زمینه گردشگرى در منطقه آب‌پخش وجود دارد  به جوانانى که به دنبال اشتغال و کارآفرینى هستند پیشنهاد می‌دهیم وارد این عرصه شوند.

رئیس شورای اسلامی آب‌پخش خاطرنشان کرد: در صورت توجه مسؤولین روند توسعه گردشگرى در منطقه‌اى که به عنوان نگین سبز استان شناخته مى‌شود و  پتانسیل‌های زیادی دارد با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما