شناسهٔ خبر: 32347487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درایت و شجاعت رهبری، موج هراس دشمنان است

معاون وزیر اطلاعات گفت: آینده نگری، درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب هراس دشمنان و امید و انسجام دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

درایت و شجاعت رهبری، موج هراس دشمنان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،پورفلاح معاون وزیر اطلاعات روز چهارشنبه در همایش تبیین رسالت سربازی امام زمان (عج) در جمع روحانیان آذربایجان غربی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره همبستگی سیاسی و ملی و موضوع قومیت گرایی را مورد هدف قرار می دهند تا بدین وسیله شکاف اجتماعی و سیاسی در جامعه به وجود آورند.

وی اضافه کرد: مردم متحد ایران اسلامی همواره در حوادث مختلف کمک کار و همیار مردم آسیب دیده از سوانح طبیعی بودند و در این سیل نیز این همراهی و همدلی وجود داشت.

 پورفلاح بیان کرد: هویت گرایی باید در راستای معرفی هویت دینی و ملی باشد زیرا در این صورت وجود قومیت های مختلف موجب قوام نظام اسلامی می شود و دشمنان این مهم را نمی خواهند.

معاون وزیر اطلاعات تغییر گفتمان تفکر و باورهای جامعه اسلامی و ترویج لذت جویی و فردگرایی را دیگر هدف دشمنان این مرز و بوم دانست و گفت: ارزش های اسلامی، محور گفتمان دینی و ملی است و این مهم نقش تعیین کننده امنیت در کشور را دارد و طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج) در ابقای این گفتمان دینی نقش بسزایی دارند‌.

وی تلاش برای فروریختن نظام اخلاقی در جامعه و آسیب پذیری خانواده ها را موضوع دیگری دانست که دشمنان انقلاب مورد هدف قرار داده اند و گفت: دشمنان نظام وسایل ارتباط جمعی و رسانه ای را وسیله ای برای رسیدن به اهداف شوم و تفرقه آمیز خود قرار داده اند و باید در مقابل این هجمه ها، عکس العمل های فرهنگی مناسب دینی و اسلامی توسط طلاب علوم دینی صورت گیرد.

وی افزود: توجه به مساجد و حضور روحانیون در مساجد شهرها و روستاهای دورافتاده کشور و پاسخگویی به مسائل شرعی در این مناطق می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد.

 پورفلاح همچنین ارتباط هدفمند با مردم و عدم وابستگی مالی حوزه های علمیه به بودجه های دولتی را یکی از نکات مهم در عرصه های تبلیغی دانست.
وی ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و اخلال در وضعیت معیشتی مردم را از دیگر برنامه های ضد انقلاب در منطقه دانست.

معاون وزیر اطلاعات شناخت جریان های ضد دینی و تبیین وجود فرقه های مختلف ضاله در جامعه و پاسخگویی به شبه های مطرح شده از سوی آنان را از دیگر وظایف مهم روحانیت در جامعه اسلامی دانست.


انتهای پیام/ب

صحبت های معاون وزیر اطلاعات در ارومیه

نظر شما