شناسهٔ خبر: 32347479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر:

ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی در فضای مجازی با قوت در دستور کار باشد

پورقربان گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی در فضای مجازی با قوت در دستور کار باشد و تهدیدها و فرصت ها اطلاع رسانی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حسن پورقربان»، چهارشنبه شب ( 28 فروردین ماه) در نشست صمیمی با مدیران فضای مجازی و رسانه‌های فعال در اطلاع رسانی سیل اخیر افزود: تلاش برای نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلامی در جامعه از وظایف مهم فضاهای مجازی و رسانه هااست.

 

وی بیان کرد: شبکه های اجتماعی در جامعه ما وارد و افراد مختلف در فضاهای مختلف مجازی عضو هستند و در این بین هم فضای مجازی نقش زیادی در تغییر زندگی افراد دارد و باید با تولید محتوای مناسب در سبک زندگی ایرانی- اسلامی تلاش شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: رسانه و فضای مجازی در سیل اخیر با راهبردمناسب  در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی وارد عمل شده و نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایفا کردند.

 

پورقربان با اعلام اینکه رسانه ها ابزار مختلفی در اختیار دارند؛ خاطر نشان کرد:  عکس، فیلم، بازی و... از ابزار مهم رسانه هااست که باید بدرستی از این ابزارها استفاده شود.

 

وی گفت: برای انتقال شیوه فرهنگ ایرانی و اسلامی با سبک اسلامی باید از راه مناسب وارد عمل شد و در این بخش همه ما مسئول هستیم و باید تلاش مستمر در این بخش انجام شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: تلاش شود تا رسانه ها و فضاهای مجازی برای هر رده و گروه سنی برنامه داشته و  برنامه ریزی در این بخش انجام و در گفتمان سازی انقلاب، براساس تفکر راهبردی تلاش شود.

 

به گزارش شبستان ،در این نشست از مدیران فضای مجازی و رسانه‌های فعال در اطلاع رسانی سیل اخیر قدردانی شد.

نظر شما