شناسهٔ خبر: 32347426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در اولین برنامه به استان فارس صورت گرفت؛

افتتاح دومین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در فارس توسط وزیر آموزش و پرورش

در اولین برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش به استان فارس دومین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز در شهر شیراز توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز امورهماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی در مراسم افتتاح دومین مرکز فرهنگیان اندیشه ورز کشور در فارس گفت: بسیار خرسندم که اولین بازدید من در سفر به استان فارس از این مرکز به عنوان مرکز فرهنگیان اندیشه ورز انجام می شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: استان فارس پس از وزارت آموزش و پرورش، اولین استانی است که  این تشکیلات را برای استفاده از ظرفیت تشکّلهای فرهنگیان  پیش بینی کرده است و امیدورام این بدعت نو در همه استان ها و حتی شهرهای سراسر کشورانجام شود.

بطحایی تاکید کرد: با این اقدام تشکلّهای معلمان در یک محل جمع شده و در مورد مسائل آموزش و پرورش و یافتن راه کارهای برون رفت از مسائل به گفتگو می نشینند وما نیز می توانیم از این راه کارها بهره مند شویم.

شایان ذکر است، با افتتاح این مرکز از این به بعد تشکل های فرهنگیان فارس از مرکز فرهنگیان اندیشه ورز فارس به منظور بحث و تبادل نظر در مورد مسائل حوزه آموزش و پرورش می توانند استفاده می کنند.

نظر شما