شناسهٔ خبر: 32347424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشکلات روستاها پیگیری و اعتبارات متناسب با نیازها اولویت‌بندی شود

فرماندار سیریک با تاکید بر حضور مسؤولان در روستاها و بررسی مشکلات و مسائل آنان گفت: مشکلات روستا در بخش‌های مختلف پیگیری و متناسب با نیازها، اعتبارات لازم اولویت‌بندی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، عبدالله پرتابیان فرماندار سیریک به همراه امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان از روستاهای شهید مردان، پالور، روتان و گچینه بازدید و با مردم دیدار کردند.

وی با بیان اینکه مسؤولین خادمین مردم هستند و باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند، اظهار داشت: نباید همیشه مردم به محل کار مسؤولین مراجعه و مشکلات را مطرح کنند بلکه باید در طول ماه، مسؤولان با حضور در جمع مردم، از نزدیک، مسائل و مشکلات را بررسی و در صدد حل آنها برآیند.

فرماندار شهرستان سیریک، هدف از حضور در روستاها را بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و ایجاد همدلی بین مردم و دولت عنوان کرد و افزود: باتوجه به در پیش بودن جلسات شورای برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات به بخش‌های مختلف، لازم است از نزدیک، مشکلات روستا در بخش‌های مختلف پیگیری و متناسب با نیازها، اعتبارات لازم اولویت‌بندی شود.

پرتابیان تصریح کرد: تاکنون مردم در برهه‌های مختلف در کنار نظام و دلت بوده‌اند که این امر می‌طلبد مسؤولین بیش از پیش در کنار مردم باشند و خود را جزئی از همین مردم بدانند.

وی بیان کرد: سیل اخیر خسارت‌های میلیاردی را در حوزه‌های مختلف به بخش‌های متعدد شهرستان وارد کرد که در جلسه‌ای این خسارت‌ها جمع‌بندی و برای رفع آنان تلاش خواهد شد.

فرماندار شهرستان سیریک ادامه داد: مردم شهرستان سیریک مردمی همراه و همدل هستند و  نشان داده‌اند با همت و همراهی مردم می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

گفتنی است، در این بازدیدها، مسؤولین ادارات ورزش و جوانان، آب و فاصلاب روستایی، برق، بنیاد مسکن، مخابرات، راهداری، هلال احمر، شبکه بهداشت، منابع طبیعی،کمیته امداد، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش با حضور در جمع مردم، مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک پیگیری و در محل پاسخ دادند.

انتهای پیام/۸۸۰۴۰/

نظر شما