شناسهٔ خبر: 32347384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

سرمربی الاهلی عربستان قبل ازبازی باپرسپولیس اخراج شد

با تصمیم مدیران باشگاه یوسف عنبر به عنوان سرمربی موقت معرفی شده تا پس از جمع بندی‌های نهایی سرمربی جدید الاهلی معرفی شود. سبزپوشان سعودی ۵ روز دیگر در امارات مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا را با بازی برابر پرسپولیس آغاز می‌کنند

صاحب‌خبر -

سرمربی اروگوئه‌ای تیم الاهلی عربستان پس از شکست برابر الهلال و همچنین پرسپولیس ایران از سمت خود اخراج شد تا شوک بزرگی به این تیم قبل از بازی با شاگردان برانکو داده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، باخت مقابل الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های عربی کافی بود تا صبر مدیران الاهلی عربستان سر آید و تصمیم به اخراج خورخه فوساتی مربی اهل اروگوئه خود بگیرند.
این مربی باتجربه که بعد از پابلو گوئده آرژانتینی به عنوان سرمربی الاهلی انتخاب شده بود در مدت زمان حضورش بر روی نیمکت این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. حضور در رتبه پنجم لیگ عربستان و همچنین باخت برابر پرسپولیس و پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا شرایط مبهم و خطرناکی را برای فوساتی به وجود آورد.

به این ترتیب بازی سرنوشت ساز با الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های عربی آخرین فرصت مدیران این باشگاه سعودی برای مربی خود بود. آن‌ها که این بازی را بسیار خوب شروع کرده و با یک گل از حریف خود پیش افتاده بودند، در نهایت با شکست در ضربات پنالتی از صعود به فینال بازماندند تا همین باعث اخراج پیرمرد اهل آمریکای جنوبی از الاهلی شود. فوساتی در این مدت ۱۵ بار بر روی نیمکت الاهلی در مسابقات مختلف نشست که نتیجه آن پنج برد، هشت باخت و تنها دو تساوی بوده است. کارنامه‌ای بسیار ضعیف که باعث خداحافظی‌اش از جمع متمولان شهر جده شد.

حال خبر می‌رسد با تصمیم مدیران باشگاه یوسف عنبر به عنوان سرمربی موقت معرفی شده تا پس از جمع بندی‌های نهایی سرمربی جدید الاهلی معرفی شود. سبزپوشان سعودی ۵ روز دیگر در امارات مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا را با بازی برابر پرسپولیس آغاز می‌کنند. بازی مرگ و زندگی که در صورت شکست در آن تقریباً پرونده حضورشان در لیگ قهرمانان بسته می‌شود. از طرفی این خبر می‌تواند برای هواداران نماینده ایران و همچنین بازیکنان این تیم بسیار خوشایند باشد. شاگردان برانکو حالا می‌توانند با خیال راحت پا به این مسابقه گذاشته و با کسب برد شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی افزایش دهند.

نظر شما