شناسهٔ خبر: 32347299 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون وزير جهاد کشاورزي:اجراي طرح هاي آبخيزداري به 10هزار نقطه افزايش مي يابد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- معاون وزير جهاد کشاورزي و رئيس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخيزداري گفت: هم ‌اينک از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي در بيش از 6هزار نقطه کشور فعاليت‌هاي آبخيزداري اجرايي شده و اين رقم در سال 98 به 10 هزار نقطه افزايش مي‌يابد.

به گزارش ايرنا خليل آقايي، چهارشنبه در بازديد از طرح‌هاي آبخيزداري شهرستان‌ جهرم افزود: به همکاري دستگاه هاي اجرايي و استانداري ها براي توسعه طرح‌ها در حوزه منابع طبيعي، به ويژه طرح ‌هاي آبخيزداري نيازمنديم.
رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي نيز در اين بازديدها گفت: با توجه به شرايط جغرافيايي و خشکسالي سال‌هاي اخير، نياز است که به حوزه آبخيزداري و ذخيره و مصرف آب توجه جدي شود.
محمدرضا رضايي کوچي بيان کرد: آب زيربناي هر آباداني است و اگر مي‌خواهيم در حوزه‌هاي مختلف به ويژه صنعتي و اقتصادي پيشرفت داشته باشيم نبايد از توجه به اين مساله مهم غافل شويم.
نماينده مردم شهرستان جهرم در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: بارش هاي اخير و جاري شدن سيلاب، يادآور اين موضوع مهم است که مي توان با برنامه ريزي و اجراي طرح هاي مختلف، از اين رحمت الهي به بهترين شيوه ممکن بهره گرفت و از اينکه اين بارش ها موجب ضرر و زيان براي مردم شود، جلوگيري کرد.
رضايي کوچي ادامه داد: کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي به موضوع سيلاب‌هاي اخير کشور با هدف شناسايي و معرفي مقصران به دستگاه قضايي، به طور جدي ورود کرده است.
شهرستان جهرم در فاصله 193کيلومتري جنوب شرقي شيراز قرار دارد.
9910 /6118
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما