شناسهٔ خبر: 32347287 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رونق توليد با اقدام، عمل و روحيه جهادي محقق مي شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- فرماندار رودان گفت: رونق توليد، برطرف شدن مشکلات اقتصادي کشور و بهبود وضعيت معيشتي مردم با برنامه ريزي دقيق، صحيح و اصولي، عزم، اراده، تلاش مضاعف، اقدام، عمل و روحيه جهادي مردم و مسوولان محقق مي شود.

به گزارش ايرنا، مصطفي غلامپور روز چهارشنبه در نخستين نشست شوراي اداري شهرستان رودان، تحقق شعار امسال را در گرو تلاش، مديريت جهادي و استفاده صحيح و بهينه از ظرفيت هاي موجود کشور دانست.
وي با بيان اينکه رونق توليد راه مقابله با مشکلات اقتصادي است، افزود: همه موظف هستند در راستاي تحقق شعار امسال تلاش کنند زيرا رونق توليد، اشتغالزايي، بهبود وضعيت اقتصادي و معيشتي مردم و رفاه اجتماعي را به دنبال دارد.
غلامپور با اشاره به توانمندي هاي رودان در حوزه هاي مختلف و ضمن تاکيد بر رفع موانع توليد، خاطر نشان کرد: بايد از تمام ظرفيت ها و منابع موجود به منظور تحقق شعار `رونق توليد` در راستاي ايجاد اشتغال، توليد ثروت، بهبود، رونق و شکوفايي اقتصاد شهرستان استفاده شود.
** سرپرست جديد اداره ورزش و جوانان رودان منصوب شد
به گزارش ايرنا، در نشست امروز طي آييني `امير دهباشي` يکي از نيروهاي جوان و توانمند رودان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان رودان معرفي و از خدمات `محمدحسن رأفتي` سرپرست سابق اين اداره تجليل شد.
فرماندار رودان در اين آيين از شهرستان رودان به عنوان يکي از قطب هاي مهم ورزش استان و کشور ياد کرد و گفت: ورزشکاران اين شهرستان همواره در ميادين ملي و بين المللي خوش درخشيده اند.
غلامپور با بيان اينکه ورزش رودان در عرصه ملي و جهاني صاحب نام است، خاطر نشان کرد: با وجود اينکه ورزش رودان از ضعف زيرساخت ها و کمبود امکانات و فضاهاي ورزشي رنج مي برد اما ورزشکاران اين شهرستان هيچگاه تسليم محدوديت ها نشده اند.
وي با اشاره به اينکه توسعه ورزش رودان نيازمند، توجه، برنامه ريزي توام با تدبير و مديريت، وحدت و همدلي همگان است، بر ضرورت جلب مشارکت همگان به منظور حمايت از ورزش و توسعه ورزش قهرماني در اين شهرستان تاکيد کرد.
** مسوول جديد نمايندگي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري رودان معرفي شد
به گزارش ايرنا، در نشست امروز طي آييني `رحيم سالاري` يکي از نيروهاي جوان و توانمند رودان به عنوان مسوول جديد نمايندگي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري رودان معرفي و از خدمات `نيما اقتداري` مسوول سابق اين نمايندگي تجليل شد.
فرماندار رودان در اين آيين بر لزوم و ضرورت معرفي بيش از پيش ظرفيت ها و جاذبه هاي گردشگري شهرستان تاکيد کرد.
غلامپور خاطر نشان کرد: شهرستان رودان در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از ظرفيت بسيار بالايي برخوردار است و بايد تلاش شود اين ظرفيت ها به درستي معرفي شوند.
وي با تاکيد بر ارتقاي شاخص هاي گردشگري، بيان کرد: ارتقاي شاخص هاي گردشگري، اشتغال مولد و اقتصاد پويا و پايدار را به دنبال دارد.
شهرستان رودان با بيش از 124 هزار نفر جمعيت در 90 کيلومتري شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما