شناسهٔ خبر: 32347126 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایمن سازی پالایشگاه آبادان در مقابل سیلاب احتمالی

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با اقدامات صورت گرفته، سیلاب پالایشگاه این شهر را تهدید نمی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدعلی نوربخش مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان امروز از ایمن سازی این پالایشگاه در برابر سیل احتمالی خبر داد و گفت: با مسدود نمودن کلیه مسیر‌های ورودی آب‌های سطحی در پالایشگاه و واحد‌های عملیاتی و همچنین اجرای پدافند غیر عامل با گونی‌های شنی اطراف واحد‌های عملیاتی قطعا این پالایشگاه توسط سیلاب احتمالی تهدید نمی‌شود.

وی افزود:به دستور مدیر عامل پالایشگاه آبادان از ابتدای آغاز بحران سیلاب در استان خوزستان، پالایشگاه آبادان به عنوان (دستگاه معین و کمک رسان) به فرمانداری شهرستان آبادان فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: همچنین با دستور وزیر نفت گروهی در پالایشگاه آبادان با استفاده حداکثری از پتانسیل و امکانات این پالایشگاه به منظور مقابله با سیلاب احتمالی در آبادان تشکیل شد.

نوربخش افزود: از ابتدای اعلام بحران این پالایشگاه در کنار دیگر ارگان‌های شهرستان مشغول خدمت رسانی به شهروندان آبادانی است.

وی گفت: انتقال لوله‌های ۶۰ اینچ از شهدای والفجر هشت تا پل‌های نیمه تخریب شده روستاه‌های اروند کنار، احداث سیل بند در اروند صغیر و پشت دهکده بریم بمنظور جلوگیری از ورود سیل، مسدود نمودن مسیر‌های ورودی آب‌های سطح الارضی از سمت اروند کنار در اروند رود از اقدامات این پالایشگاه در این مدت بوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان افزود: انتقال ماشین آلات ساختمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل زده و همچنین تهیه و توزیع حدود ۹۰۰ متر لوله‌های چهار اینچ وکلمس‌های مرتبط به پمپ‌های دیزلی نیز از دیگر اقدامات پالایشگاه در ستاد بحران می‌باشد.

انتهای پیام/ د

ایمنی پالایشگاه در مقابل سیلاب

برچسب‌ها:

نظر شما