شناسهٔ خبر: 32347119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزير اطلاعات: تحرکات آمريکا افول آن را آشکار تر مي کند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير اطلاعات با صدور پيامي گفت: سردمداران آمريکا متوسل به رفتارها و اعمال نابخردانه شده که اين تحرکات، افول ابرقدرتي رو به زوال آنها را آشکارتر مي سازد.

به گزارش ايرنا از وزارت اطلاعات ، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي روز چهارشنبه بيست و هشتم در اين پيام که بمناسبت فرارسيدن عيد بزرگ نيمه شعبان و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان صادر شد، گفت: در شرايطي ايام با شکوه بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (ع) را پاس مي داريم که سردمداران آمريکاي جنايتکار از سر استيصال و سردرگمي حاصل از شکست هاي پي درپي که با همت بلند مجاهد مردان اين ديار به ثمر نشسته است، متوسل به رفتارها و اعمال نابخردانه گرديده و اين تحرکات، افول ابرقدرتي رو به زوال آنها را آشکارتر مي سازد.
وي افزود: امروز سربازان عرصه ي گمنامي در پايگاه عظيم مبارزه و جهاد، توانمندتر از پيش با ايمان و اراده ي استوار و چشماني تيزبين، لحظه اي از رصد تحرکات موذيانه و مزورانه ي دشمنان غفلت ننموده و همچنان نويدهاي خوشي را براي شما ملت ولايتمدار و انقلابي رقم خواهند زد.
علوي تصريح کرد: فرزندان ملت غيور ايران در پايگاه عظيم مبارزه و جهاد تا پاي جان از ارزش هاي انقلاب اسلامي و امنيت ملت شريف ايران دفاع نموده و همواره خادم شما ملت شريف و پاسدار راه شهداي عزيز خواهند بود.
شبس*سيام*9612 **1917
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما