شناسهٔ خبر: 32347116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

معاون وزیر جهاد کشاورزی:اجرای طرح های آبخیزداری به 10هزار نقطه افزایش می یابد

به گزارش ایرنا خلیل آقایی، چهارشنبه در بازدید از طرح‌های آبخیزداری شهرستان‌ جهرم افزود: به همکاری دستگاه های اجرایی و استانداری ها برای توسعه طرح‌ها در حوزه

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا خلیل آقایی، چهارشنبه در بازدید از طرح‌های آبخیزداری شهرستان‌ جهرم افزود: به همکاری دستگاه های اجرایی و استانداری ها برای توسعه طرح‌ها در حوزه منابع طبیعی، به ویژه طرح ‌های آبخیزداری نیازمندیم.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدیدها گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و خشکسالی سال‌های اخیر، نیاز است که به حوزه آبخیزداری و ذخیره و مصرف آب توجه جدی شود.
محمدرضا رضایی کوچی بیان کرد: آب زیربنای هر آبادانی است و اگر می‌خواهیم در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعتی و اقتصادی پیشرفت داشته باشیم نباید از توجه به این مساله مهم غافل شویم.
نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بارش های اخیر و جاری شدن سیلاب، یادآور این موضوع مهم است که می توان با برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف، از این رحمت الهی به بهترین شیوه ممکن بهره گرفت و از اینکه این بارش ها موجب ضرر و زیان برای مردم شود، جلوگیری کرد.
رضایی کوچی ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به موضوع سیلاب‌های اخیر کشور با هدف شناسایی و معرفی مقصران به دستگاه قضایی، به طور جدی ورود کرده است.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 /6118
انتهای پیام

نظر شما