شناسهٔ خبر: 32347098 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ژست هاليوودي ترامپ نشانه شکست کاخ سفيد است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) ايلام روز چهارشنبه با انتشار پيامي ضمن قدرداني از حمايت مردم و مسئولان اين استان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: ژست هاليوودي رييس جمهوري امريکا نشانه شکست توطئه هاي خاورميانه اي کاخ سفيد است.

به گزارش ايرنا، از روابط عمومي و تبليغات سپاه استان ايلام سرهنگ جمال شاکرمي دراين پيام با تقدير از اقشار مختلف مردم تصريح کرده که حمايت صميمانه اقشار مختلف مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بزرگترين و محکم ترين پاسخي ممکن به دشمنان نظام و انقلاب اسلامي است.
متن پيام فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام به اين شرح است :
آنچه که مردم عزيز و افکارعمومي دنيا در روزهاي اخيرا از اقدامات احمقانه و غير قانوني رئيس جمهور ماجراجوي رژيم ايالات متحده آمريکا و اطرافيان افراطي وي در قرار دادن `سپاه پاسداران انقلاب اسلامي` در زمره سازمان‌هاي تروريستي جهان، شاهد بوده اند ؛ محصول کينه و عصبانيت آنان از شکست هاي زنجيره اي اين نظام فرعوني در منطقه و دريافت ضربات مهلکي است که از ملت ايران و اين نهاد مردمي، انقلابي، پيشتاز و موفق در مبارزه با تروريسم متحمل شده اند.
ارسال پيام هاي محبت آميز مردم و مسئولان و البته حضورگسترده و دشمن شکن اقشارمختلف مردم و مسئولان استان ايلام در تظاهرات نمازجمعه سراسر استان ، در حمايت از فرزندان سپاهي خود ، نشان از پيوند عميق و ناگسستني غيور مردان و شيرزنان ايلامي در دفاع از ارزشها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و حفظ پايه ها و ارکان اقتدار حکومت اسلامي است.
اين وحدت و همدلي ، فارغ از سلايق فکري و سياسي ، بزرگترين و محکم ترين پاسخي است که مي توان به دشمنان نظام و انقلاب داد.
به طور قطع معرفي سپاه در فهرست سازمان ها و گروه هاي تروريستي با ژست هاليوودي از سوي رئيس جمهوري امريکا نشانه اي از شکست معادلات سياسي و نظامي اين کشور در خاورميانه به ويژه کشورهاي سوريه، يمن، فلسطين، لبنان و عراق است تا با اين کار احمقانه بر ناکامي هاي خود سرپوش بگذارد.
ين سياست نابخردانه، و ناشيانه دولتمردان و اتاق فکر آمريکا که رئيس جمهور احمق و ديوانه اي همچون ترامپ آنرا اعلام مي کند ، نه تنها از اقتدار و محبوبيت داخلي و خارجي سپاه نمي کاهد بلکه باعث خواهد شد که سپاه به عنوان نيروي نظامي و مقتدر در خارج از مرزهاي کشور به ويژه منطقه خاورميانه محبوب تر از گذشته شود.
واقعيت اين است که سپاه نيرويي مردمي و حامي همه مظلومان و ملت هاي ستم ديده بوده به طوري که عملکرد سپاه در سال هاي آغازين راه اندازي تاکنون گواه اين رويکرد بوده جايي که يک تنه و مقتدارانه مقابل تروريست ها تکفيري و جنايتکار ايستاد و پوزه آنها را به خاک مذلت نشاند. و در بعد داخلي نيز سپاه پاسداران با پشتوانه بسيج مردمي در عرصه هاي نبردفرهنگي ، امنيتي و دفاعي ، جهادعلمي، سازندگي و محروميت زدايي ، اقتصادمقاومتي و سايرعرصه هاي مورد نياز کشور خالصانه و بدون هيچ چشمداشتي تمام توان خود را بکار بسته است و ان شالله با اقتدار در اين راه استوار و پايدار خواهد ماند.
اين حضور باصلابت و اعلام پشتيباني مردم غيور استان ايلام درحمايت از فرزندان سپاهي خود ، بيشتر از گذشته ما را به راه جهاد و شهادت که به تاسي از بزرگ پاسدار دشت کربلا حضرت آقا اباعبدالله الحسين (ع) و به فتوا و دستور امامين انقلاب اسلامي در پيش گرفته ايم مصمم و مطمئن کرد.
اينجانب وظيفه خود مي دانم به عنوان يکي از فرزندان انقلاب و برخاسته ازمتن مردم ،از کليه اقشار مختلف مردم، زنان و مردان و جوانان ، خانواده معزز شهدا ،جانبازان ايثارگران، اقشار بسيجيان، مراکز آموزشي و دانشگاهي بخصوص دانشجويان عزيز ، اصناف و بازاريان ،حوزه هاي علميه ، نيروهاي نظامي و انتظامي، نماينده محترم ولي فقيه دراستان ،ائمه جمعه و جماعات استان، استاندارمحترم، نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، رييس کل محترم دادگستري و دادستان استان ،مسولان و مديران ادارات و نهادهاي استان و شهرستانها که با عمل انقلابي و با پوشيدن لباس مقدس سپاه ، ضمن محکوم نمودن اقدام خصمانه آمريکاي جنايتکار و اسرائيل غاصب در تروريستي خواندن سپاه ، احساسات پر از لطف و برادرانه خويش با نهادمقدس سپاه پاسداران را ابراز کردند ، صميمانه قدرداني و سپاسگزاري نمايم.
سرهنگ پاسدارجمال شاکرمي ، فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع)استان ايلام 7172/6034
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما