شناسهٔ خبر: 32347040 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

منصوریان: از معدود دفعاتی بود که پرسپولیس را می‌شد برد

سرمربی ذوب آهن می‌گوید تیمش نمایش خوبی برابر پرسپولیس ارائه داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوب و جانداری بود. طبیعی بود که رقیب برای حفظ صدر جدول می‌جنگید. ما هم برای رسیدن به ششم جدول بازی کردیم و به همین خاطر با آرامش بازی کردیم.

 

* پرسپولیس خوب نبود، می‌توانستیم شکستش بدهیم

وی افزود: ما در نیمه اول مالک بازی بودیم و می‌توانستیم حتی به گل برسیم آن هم در نیمه‌ای که پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت. شاید اگر آن توپ ما گل می‌شدم روند بازی تغییر می‌کرد. در کل به پرچم مقدس ایران که روی قسمت چپ پیراهن قرار دارد افتخار می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم من به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گوییم هرچند که می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم.

 

* از تساوی مقابل پرسپولیس راضی نیستم

منصوریان در پاسخ به این سؤال که آیا از نتیجه بازی راضی است، افزود: از نتیجه راضی نیستیم چرا که جز معدود دفعاتی بود که پرسپولیس را می‌شد برد چرا که در نیمه اول خوب نبودند. ما در طول هفته تمرینات زیادی کرده بودیم و بازیکنانم آن چیزی که از آنان می‌خواستم را انجام دادند. می‌توانستیم روی ضربات کاشته به گل برسیم اما خوش‌شانس نبودیم و شاید قسمت ما همین یک امتیاز بود.

* فرم که خوب باشد، ذوب آهن خوب می‌شود

وی افزود: البته از بازیکنانم راضی هستم چرا که همه آنها خوب بودند و وقتی فرم ما ایده‌آل باشد ذوب‌آهن خوب است. همچنین از هواداران‌مان ممنون هستم و دست آنها را می‌بوسم. اما امروز روی سکوها اتفاقاتی افتاد و بحث میزبان و میهمان رعایت نشد. امروز هواداران ما پشت در ماندند و وقتی در ورزشگاه را باز می‌کنند دیگر ۹۰ به ۱۰ رعایت نمی‌شود و به نظرم نیاز است تا جلسات بیشتری برای این موضوع بگذارند. امروز سعید آذری نمی‌خواست بازی برگزار شود و من با خواهش و تمنا از او خواستم این بازی برگزار شود و برای بازی‌های بعد جلسات بیشتری برگزار گردد.

* بازی با پرسپولیس نقطه عطف ما بود

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص عملکرد بازیکنانش هم اظهار داشت: این بازی نقطه عطف ما بود چرا که از نظر انگیزشی بازیکنان به لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنند و فرم ایده‌آل ما برای این بازی‌ها است و بازی امروز پیش درآمدی برای بازی‌های آسیایی است. اما به هر حال بازیکنانم باید بدانند که تا آخرین لحظه امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. ما تیم را با ۱۴ نفر نبستیم بلکه در تیم ما ۲۲ بازیکن حضور دارند و بازیکنان را آماده نگه می‌داریم که هر زمان لازم شد به میدان بروند. بازیکنان باید بدانند که شاید در یک بازی ما هفت تغییر داشته باشیم و به آنها شانس بازی می‌رسد همانطور که در چند بازی اخیر نزدیک پنج تغییر داشتیم و این مسئله جوانان را امیدوار می‌کند که می‌توانند بازی کنند.

* مهاجمان ما اجازه ندادند سیدجلال و شجاع بازی‌سازی کنند

منصوریان در خصوص عملکرد ارسلان مطهری هم افزود: او عملکرد فوق‌العاده‌ای از دید من دارد چرا که کاری که می‌خواستم را در زمین انجام داد و او به همراه اوساگونا اجازه ندادند که شجاع و سیدجلال از عقب زمین بازی‌سازی کنند. البته ارسلان بازیکن لحظه‌ای است و چیزی که در ذهنش پرورش نداده را در یک لحظه انجام می‌دهد. ما زوج خوبی داریم و نیاز است که در ادامه مسابقات و لیگ قهرمانان آسیا به هماهنگی خوبی برسند.

* به عنوان سرمربی فقط کار فنی می‌کنم

وی در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد که تیم انتهای جدولی ذوب آهن حالا به این شرایط خوب رسیده است، تصریح کرد: قبل از هر چیز باید خدا را شکر کنم. ما وقتی تیم را تحویل گرفتیم این تیم از نظر روحی و روانی عقب بود و از طرفی ذوب‌آهن طرفداران زیادی هم ندارد که به بازیکنان انگیزه بدهند. قبل از هر چیز در تیم اتحاد ایجاد کردیم و باید از قاسم حدادیفر تشکر کنم که در این راه به ما کمک زیادی کرد. بعد هم ما ۲۵ روز بیشتر از سایر تیم‌ها تمرینات خودمان را آغاز کردیم. ما خوب تمرین می‌کنیم و مثل یک خانواده هستیم به این صورت که با هم گریه می‌کنیم، با هم می‌خندیم و در کنار هم هستیم. امروز حتی هادی محمدی مصدوم بود و با شرایط سختی بازی کرد. همچنین جا دارد که از سعید آذری مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که تلاش زیادی می‌کنم تا حواشی از ما دور باشد و من با عنوان سرمربی فقط کار فنی انجام می‌دهم و نیازی نیست تا به کارهای دیگر ورود کنم اما امروز گله‌ای انجام دهم و آن این است که من اصفهان را دوست دارم اما امروز برای ورود به استادیوم اذیت شدیم. من همیشه به بازیکنانم می‌گویم که پلیس ناجا و پلیس راهور باید احترام بگذارند چرا که هرجا این عزیزان باشند احساس امنیت می‌کنیم اما امروز وقتی می‌خواستیم وارد ورزشگاه فولادشهر شویم جلوی ما را گرفتند و باید از مسیر دیگری برویم و این مسئله ۱۰ دقیقه ما را معطل کرد. من از مسئولان این حوزه تقاضا می‌کنم که به این مسائل رسیدگی کنند چرا که مأموران پلیس و راهور باید حافظ امنیت ما باشند نه اینکه اذیت کنند حتی دیدم شما خبرنگاران هم برای حضور در استادیوم اذیت شدید و شما را هم راه نمی‌دادند.ما نمی‌دانستیم باید کجا را دور بزنیم چرا که از راهی می‌آمدیم باز هم به این مسیر می‌رسیدیم و از مسئولان استانی خواهش می‌کنم که به این مسائل رسیدگی کنند.

* کت‌وشلوار آبی ام را دوست دارم

سرمربی ذوب‌آهن در مورد کت و شلوار آبی‌رنگش هم که امروز پوشیده بود، خاطرنشان کرد: من کاری را تصادفی انجام نمی‌دهم اما کلاً به لباس علاقه زیادی دارم و این کت و شلوار را هم از قبل آماده کرده بودم تا برای این بازی بپوشم اما اگر روزی اینجا باشم یا نباشم همیشه می‌گویم که هواداران ذوب‌‌آهن مظلوم‌ترین هواداران هستند چون بی‌ادبی نمی‌کنند اما امروز پشت نیمکت ما مسائلی وجود داشت که به اعتقاد ما آنها هواداران پرسپولیس نبودند چرا که هواداران واقعی پرسپولیس کسانی هستند که ما در خیابان با آنها روبه‌رو می‌شویم و با آنها ارتباط داریم. شاید چون فشار روی تیم پرسپولیس بود و می‌دیدند که صدر جدول را از دست می‌دند این اتفاقات رخ داد اما باید بگویم که من این کت و شلوارم را دوست دارم و آن را کم می‌پوشم.

* از تیم ترسو خوشم نمی‌آید

وی در پایان نشست خبری اظهار داشت: من از تیم ترسو خوشم نمی‌آید. وقتی می‌شود بهترین فرم را داشته باشیم باید بهترین بازی را هم انجام دهیم. ما در آسیا با تیم‌های قوی بازی داریم و امروز هم به هدف خودمان رسیدیم اما گل نزدیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما