شناسهٔ خبر: 32347026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار رودان:

رونق تولید با اقدام، عمل و روحیه جهادی محقق می شود

بندرعباس- ایرنا- فرماندار رودان گفت: رونق تولید، برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم با برنامه ریزی دقیق، صحیح و اصولی، عزم، اراده، تلاش مضاعف، اقدام، عمل و روحیه جهادی مردم و مسوولان محقق می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مصطفی غلامپور روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان رودان، تحقق شعار امسال را در گرو تلاش، مدیریت جهادی و استفاده صحیح و بهینه از ظرفیت های موجود کشور دانست.
وی با بیان اینکه رونق تولید راه مقابله با مشکلات اقتصادی است، افزود: همه موظف هستند در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنند زیرا رونق تولید، اشتغالزایی، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و رفاه اجتماعی را به دنبال دارد.
غلامپور با اشاره به توانمندی های رودان در حوزه های مختلف و ضمن تاکید بر رفع موانع تولید، خاطر نشان کرد: باید از تمام ظرفیت ها و منابع موجود به منظور تحقق شعار 'رونق تولید' در راستای ایجاد اشتغال، تولید ثروت، بهبود، رونق و شکوفایی اقتصاد شهرستان استفاده شود.

** سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان رودان منصوب شد
به گزارش ایرنا، در نشست امروز طی آیینی 'امیر دهباشی' یکی از نیروهای جوان و توانمند رودان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان رودان معرفی و از خدمات 'محمدحسن رأفتی' سرپرست سابق این اداره تجلیل شد.
فرماندار رودان در این آیین از شهرستان رودان به عنوان یکی از قطب های مهم ورزش استان و کشور یاد کرد و گفت: ورزشکاران این شهرستان همواره در میادین ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.
غلامپور با بیان اینکه ورزش رودان در عرصه ملی و جهانی صاحب نام است، خاطر نشان کرد: با وجود اینکه ورزش رودان از ضعف زیرساخت ها و کمبود امکانات و فضاهای ورزشی رنج می برد اما ورزشکاران این شهرستان هیچگاه تسلیم محدودیت ها نشده اند.
وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش رودان نیازمند، توجه، برنامه ریزی توام با تدبیر و مدیریت، وحدت و همدلی همگان است، بر ضرورت جلب مشارکت همگان به منظور حمایت از ورزش و توسعه ورزش قهرمانی در این شهرستان تاکید کرد.

** مسوول جدید نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رودان معرفی شد
به گزارش ایرنا، در نشست امروز طی آیینی 'رحیم سالاری' یکی از نیروهای جوان و توانمند رودان به عنوان مسوول جدید نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رودان معرفی و از خدمات 'نیما اقتداری' مسوول سابق این نمایندگی تجلیل شد.
فرماندار رودان در این آیین بر لزوم و ضرورت معرفی بیش از پیش ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری شهرستان تاکید کرد.
غلامپور خاطر نشان کرد: شهرستان رودان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و باید تلاش شود این ظرفیت ها به درستی معرفی شوند.
وی با تاکید بر ارتقای شاخص های گردشگری، بیان کرد: ارتقای شاخص های گردشگری، اشتغال مولد و اقتصاد پویا و پایدار را به دنبال دارد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048

نظر شما