شناسهٔ خبر: 32346990 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در جنوب پایتخت اعلام شد

شهرری- ایرنا- فرمانده پلیس راه آزاد راه تهران - قم، محدودیت های ترافیکی مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که 29 فروردین ماه در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می شود را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جهانشاه کاظمی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حساسیت های این روز امسال هم در محور آزاد راه تهران - قم و بزرگراه علامه عسگری محدودیت هایی وجود خواهد داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب چهارشنبه تمامی رمپ و مسیرهای دسترسی به بزرگراه علامه عسگری از آزاد راه تهران- قم به سمت شرق مسدود می شود.
سرهنگ کاظمی یادآور شد: بزرگراه هاشمی توسط راهور تهران بزرگ به سمت جایگاه محل رزمایش تا پایان مراسم مسدود خواهد شد.
وی عنوان کرد: در محور آزاد راه تهران - قم یا همان بزرگراه خلیج فارس محدودیت هایی برای مراسم فردا اعمال شده است.
فرمانده پلیس راه آزاد راه تهران- قم افزود: خودروهایی که از سمت قم به تهران، لاین جنوب به شمال آزاد راه تهران - قم در حرکت هستند باید آگاه باشند که پل فرودگاه امام خمینی (ره) در این مسیر مسدود خواهد شد.
وی ادامه داد: مسیر جایگزین بزرگراه، فرودگاه امام خمینی (ره)، اتوبان تهران- ساوه و دسترسی به تهران بزرگ خواهد بود.
سرهنگ کاظمی یادآور شد: بار ترافیکی بهشت زهرا (س) از مسیرهای جایگزین، اتوبان صالح آباد، مسیر قدیم تهران - قم خواهد بود.
وی با بیان اینکه شهروندان در طول مراسم همکاری لازم را داشته باشند، گفت: مراسم از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 11 صبح فردا با خروج یگان های رژه رونده اعم از پیاده و زرهی پایان می پذیرد.
مراسم رژه بزرگ روز ارتش صبح فردا( پنج شنبه) همزمان با 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس جمهوری در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
1970/6003

نظر شما