شناسهٔ خبر: 32346774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

12 معلم نمونه بیجاری در هفته معلم تجلیل می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش بیجار گفت: در هفته معلم از 12 معلم نمونه این شهرستان تجلیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، غلامرضا جعفری عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، از برگزاری مراسم ویژه هفته معلم و تجلیل از 12 معلم خبر داد.

وی در ادامه از مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در مدارس خبر داد و گفت: طرح ایران مهارت در 20 درصد از مدارس به دانش‌آموزان دوره متوسطه در حال انجام است.

جعفری در ادامه از کسب رتبه آموزش و پرورش بیجار در بین 16 منطقه آموزشی استان خبر داد و گفت: در بحث حجاب و عفاف و امربه معروف و نهی از منکر آموزش وپرورش بیجار به عنوان شهرستان‌های برتر شناخته شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بیجار 5 شهید فرهنگی و 27 نفر دانش‌آموز شهید گلگون‌کفن دارد گفت: از خانواده‌های این شهیدان والامقام طی برنامه‌های ویژه‌ای تقدیر خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بیجار به برنامه‌های هفته معلم اشاره و بیان کرد: تجلیل از معلمان بازنشسته، دیدار با فرهنگیان پیشکسوت، برگزاری مراسم سپاس معلم در مدرسه الوندیان و تجلیل از معلمان بهداشت نمونه از برنامه‌های این هفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام شامخ معلم هموراه باید ارج نهاده شود گفت: تجلیل از مقام معلم صرفا منوط به هفته معلم نشود.

این مسوول با بیان اینکه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بخش بسیار مهم کار معلمان و فرهنگیان است، گفت: معلمان دلسوز دیار گروس در کار تعلیم و تربیت از معلمان و فرهنگیان برتر هستند و تجلیل از این 12 معلم برتر به معنای ارج نهادن به کار دیگر معلمان نیست.

انتهای پیام/75/2330

نظر شما