شناسهٔ خبر: 32346583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

علیرضا منصوریان:

می‌توانستیم کار پرسپولیس را در نیمه اول تمام کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می‌توانستیم در نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کنیم و برنده شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل پرسپولیس به نتیجه تساوی بدون گل رسید.

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن در پایان این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و گفت: هر دو تیم نزدیک به هم بازی کردند. تیم ما در این مسابقه با حوصله بود و می‌شد در نیمه اول کار را تمام کنیم و برنده باشیم. می‌توانستیم روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم.

وی افزود: تیم ما خوب کار کرد. از هواداران هم تشکر می‌کنم که از تیم ما حمایت کردند. دست آنها را می بوسم. می‌توانستیم جایگاه تماشاگران ذوب آهن را به هواداران پرسپولیس ندهیم که مسئولان با خواهش از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، رضایتش را گرفتند. آذری اجازه شروع بازی را نمی‌داد ولی فشار آوردند و درها را باز کردند.

سرمربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد مهاجمان تیمش در این مسابقه گفت: ارسلان مطهری و اوساگونا اجازه ندادند مدافعان پرسپولیس بازی را شروع کنند. ارسلان مهاجمی است که یک لحظه کار را تمام می‌کند و غیر قابل پیش بینی است. او در این بازی هم کارش را به درستی انجام داد.

منصوریان همچنین از اتفاقاتی که قبل از ورود تیم ذوب آهن به ورزشگاه رخ داده بود گلایه کرد و گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی تأمین کننده امنیت هستند ولی امروز ورودی فولادشهر را بستند و ما باید دور می‌زدیم. آنها باید حافظ امنیت ما باشند نه اینکه اذیت کنند.

نظر شما