شناسهٔ خبر: 32346522 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

250 برنامه نشاط اجتماعی در دشتی برگزار شد

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز چهارشنبه در آئین میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان در خورموج افزود: دولت تدبیر و امید توجه بسیار خوبی برای توسعه زیر ساخت های

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز چهارشنبه در آئین میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان در خورموج افزود: دولت تدبیر و امید توجه بسیار خوبی برای توسعه زیر ساخت های فرهنگی، هنری و ورزشی برای افزایش نشاط اجتماعی داشته است.
وی یادآورشد: پارسال تعداد هشت پروژه در حوزه ورزش و فرهنگ و هنر شامل احداث گالری فرهنگسرای خورموج ، سالن پلاتوی کاکی، تکمیل سالن ورزشی روستاها واحداث زمین چمن مصنوعی فوتبال و تکمیل ورزشگاه تختی خورموج در دشتی اجرایی شد که بیشتر این پروژه ها در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار دشتی اضافه کرد: یکی از برنامه مهم شهرستان توسعه سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان بوده است و در زمان حاضر تعداد 39 سمن در شهرستان فعال شده اند که هفت سمن در حوزه جوانان است.
نادری به برنامه های دشمن برای ایجاد یاس و نا امیدی درجوانان اشاره کرد و افزود: باید تمام برنامه مسئولان و سازمان مردم نهاد ایجاد و تقویت روحیه امید، نشاط و برطرف نمودن موانع و مشکلات برای اشتغال جوانان باشد.
در پایان این مراسم از جوانان برتر و نخبه شهرستان دشتی در زمینه های مختلف با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام

نظر شما