شناسهٔ خبر: 32346490 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ما فقط برای نام و لباس ذوب آهن می جنگیم

محمدزاده:هرکس قهرمانی می‌خواهد خودش امتیاز بگیرد

ذوب آهن در یازدهمین بازی پشت سرهم بازهم شکست نخورد و اگر از موقعیت هایش استفاده می کرد می توانست به یک برد با ارزش برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش" ورزش سه"، وحید محمدزاده مدافع تیم ذوب آهن بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه فولاد شهر گفت:« نیمه اول ما موقعیت های نسبتا خوبی داشتیم و می توانستیم به گل هم برسیم. »


او افزود:« ما می توانستیم بازی را ببریم اما یک امتیاز گرفتیم. البته مقابل صدر جدول بازی می کردیم، پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و این یک امتیاز هم می تواند نتیجه بدی نباشد.»


مدافع تیم ذوب آهن در ادامه با بیان اینکه شرایط ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول کاملا عوض شده گفت:« شرایط ما نسبت به نیم فصل اول خیلی فرق کرده و اصلا قابل قیاس با قبل نیست. ما عملکردمان هم در آسیا و هم در لیگ برتر خیلی خوب بوده و الان یازدمین بازی است که خداراشکر باخت نیاورده ایم. جا  دارد از کادرفنی و مدیریت به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر کنم.»


محمدزاده در این باره که پیش از بازی گفته می شد ذوب آهن برای سپاهان بازی می کند هم گفت:« من از همینجا بگویم که ما برای هیچ تیمی بازی نمی کنیم. ما فقط برای نام و لباس ذوب آهن می جنگیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید خودش بجنگد و امتیاز جمع کند نه اینکه چشمش به بازی های دیگر باشد. من کلا به این اعتقاد ندارد. قبل از بازی حاشیه سازی هایی علیه ذوب آهن شد اما همه امروز بازی را دیدند. هم ما و هم پرسپولیس برای برد به زمین آمده بودیم و ما اگر موقعیت هایمان به گل تبدیل می شد سه امتیاز بازی را می گرفتیم.»

نظر شما